  • 1. Data: 2010-09-24 15:01:01
    Temat: mBank KK - dwa rachunki KK
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czy w szczegółach karty kredytowej mBanku macie numer rachunku karty?

    Mam rachunek techniczny do spłaty KK -- i jest on różny od tego pokazywanego w
    szczegółach (zauważyłem w szczegółach rachunek karty dopiero dziś, nigdy nie
    zwracałem uwagi czy był tam wcześniej).

  • 2. Data: 2010-09-24 15:02:41
    Temat: Re: mBank KK - dwa rachunki KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    com...
    > Czy w szczegółach karty kredytowej mBanku macie numer rachunku karty?

    Tak.

  • 3. Data: 2010-09-24 15:46:43
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Mam rachunek techniczny do spłaty KK -- i jest on różny od tego pokazywanego w
    > szczegółach (zauważyłem w szczegółach rachunek karty dopiero dziś, nigdy nie
    > zwracałem uwagi czy był tam wcześniej).

    Jest chyba od weekendu/ostatnich zmian, ktoś już o tym pisał na pbb.

    a.

  • 4. Data: 2010-09-28 16:03:37

    Fri, 24 Sep 2010 15:46:43 +0000 (UTC), w <i7ih53$qrf$1@host.amsnet.pl>,
    w...@a...pl (Wemif) napisał(-a):

    > Jest chyba od weekendu/ostatnich zmian, ktoś już o tym pisał na pbb.

    Ach, nie zauważyłem tego. To mam w takim razie 2 rachunki techn. do spłaty
    karty :).