  • 1. Data: 2010-09-24 07:00:00
    Temat: Stary Getin vs Open-lokata na 3-mies
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    W starym Getinie lokaty na 3-mies -4.86% a Open-4.85%- roznica niewielka,
    ale czy to zapowiada polepszanie oferty Getina?
    No jeszcze dodam, ze w Getinie, mozna miec opcje przelewu odsetek na
    rachunek- co bardziej optymalizuje lokate przy wiekszych kwotach.

  • 2. Data: 2010-09-24 07:27:30
    Temat: Re: Stary Getin vs Open-lokata na 3-mies
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > No jeszcze dodam, ze w Getinie, mozna miec opcje przelewu odsetek na
    > rachunek- co bardziej optymalizuje lokate przy wiekszych kwotach.

    W starym Getinie .zeby zalozyc lokate intenetowa trzeba posiadac ich ROR.
    Jak wprowadza zmiany w TOiP RORu, to nie mozesz zamknac rachunku ROR bo
    powoduje to automatyczna likwidacje lokat ( bez odsetek).
    Tak maja w regulaminie. Wole Opena.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-09-24 07:53:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

> [...]
    > Jak wprowadza zmiany w TOiP RORu, to nie mozesz zamknac rachunku ROR bo
    > powoduje to automatyczna likwidacje lokat ( bez odsetek).

    Ja posiadam dawno otwarty rachunek internetowy w Getinie (juz dawno nie
    uzywany) a na 3-mies. to nie dlugi okres, zeby wprowadzili jakies mega
    oplaty.

  • 4. Data: 2010-09-24 08:20:16
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ja posiadam dawno otwarty rachunek internetowy w Getinie (juz dawno nie
    > uzywany) a na 3-mies. to nie dlugi okres, zeby wprowadzili jakies mega
    > oplaty.

    Tez mam rachunek. . Jest tam cale 3 grosze. Moze bym sie skusil na ta
    lokate , ale nie dla róznicy 0,01%.

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-09-24 13:58:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Tez mam rachunek. . Jest tam cale 3 grosze. Moze bym sie skusil na ta
    > lokate , ale nie dla róznicy 0,01%.

    Plusem tej lokaty jest to, ze odsetki moga splywac na biezacy, co pozwala
    zalozyc lokaty na wieksze kwoty a nie jak w Openie dzielic na drobniejsze.

  • 6. Data: 2010-09-25 22:18:31
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    > "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message

    > Plusem tej lokaty jest to, ze odsetki moga splywac na biezacy, co pozwala
    > zalozyc lokaty na wieksze kwoty a nie jak w Openie dzielic na drobniejsze.
    O ile wieksze te kwoty? :-]
    BTW: optymalniej jest jak odsetki pozostaja na lokacie...
    BTW2: osobiscie wole jak historia rachunku biezacego nie jest 'zasmiecona'
    kilkudziesiecioma wpisami typu +1,96 zl

    crc

  • 7. Data: 2010-09-25 22:54:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "crc_error" <n...@s...please> wrote in message

    > O ile wieksze te kwoty? :-]
    > BTW: optymalniej jest jak odsetki pozostaja na lokacie...
    > BTW2: osobiscie wole jak historia rachunku biezacego nie jest 'zasmiecona'
    > kilkudziesiecioma wpisami typu +1,96 zl

    Mnie historia do niczego nie jest potrzebna, konto nie jest moim kontem
    podstawowym, a co sie tyczy optymalizacji dla wiekszych kwot, to sie nie
    zgodze, bo jak wpadasz w zaokraglenia typu 1.951-1.954, to tracisz na
    zaokragleniach a nie zyskujesz, optymalnie jest jak odsetki koncza sie np.
    na 1.955 czyli 1.96 i codziennie zdejmowane sa z kapitalu. Oczywiscie, max
    optymalizacji wypada przy duzej liczbie drobnych lokat korzystnie
    zaokraglajacych sie, ale jest to zbyt pracochlonne i mozolne.

  • 8. Data: 2010-09-26 09:20:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > wypada przy duzej liczbie drobnych lokat korzystnie
    > zaokraglajacych sie, ale jest to zbyt pracochlonne i mozolne.

    Bez przesady :-)
    iMacros i jedziemy - sam modyfikuję kwoty dolewając do prawie 60
    kont w EB w ciągu 20 minut... (No, chyba że się EB zacina.)

    witrak()

  • 9. Data: 2010-09-26 09:22:39
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup

> [...]
    > optymalizacji wypada przy duzej liczbie drobnych lokat korzystnie
    > zaokraglajacych sie, ale jest to zbyt pracochlonne i mozolne.
    O cholera, to trace do kilkunastu groszy na miesiac...
    Pytanie ile Ty tracisz kiedy odsetki zamiast na lepiej oprocentowanej
    lokacie laduja na slabo, lub wcale nieoprocentowanym RORze?

    crc