    From: <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] Bezpieczeństwo środków po smierci właściciela
    Date: 31 May 2002 12:17:22 +0200

    Witam.

    Miesiąc temu zmarł mój Tato. Powiadomiłem mBank o tym fakcie, wysyłając
    jednocześnie potwierdzoną notarialnie kopię aktu zgonu. Ponieważ nie ma
    (jeszcze) postępowania spadkowego, konta nie da się zamknąć. ALE KONTO JEST
    DALEJ AKTYWNE!!! Przeglądając dokumenty Taty natknąłem się na numer klienta i
    telekod z mBanku. Znalazłem też aktywną listę haseł jednorazowych. Bez problemu
    mogłem zalogować się do mLinii, aktywować kanał Internet a dalej... hulaj dusza.
    Nie, nie ruszyłem nic z Jego pieniędzy, ale gdyby papiery wpadły w niepowołąne
    ręce, ktoś mógłby wygolić konto do zera. mLinka powiedziała, że konta nie
    blokują, a każdy klient został poinformowany, że musi pilnować numeru klienta,
    telekodu, hasła do Internetu itp. Pytam - dlaczego nie blokują konta, skoro
    Tato był jedynym właścicielem i nie było dyspozycji na wypadek smierci - czyli
    postępowanie spadkowe?
    Powiem szczerze: mBank bardzo stracił w moich oczach.

    MaciejK