  • 1. Data: 2012-11-26 12:36:31
    Temat: leży BlueCash
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Wydaje się, że kompletnie.

  • 2. Data: 2012-11-26 13:11:01
    Temat: Re: leży BlueCash
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Wydaje się, że kompletnie.

    Jak się to leżenie objawia?
    KJ

    Psychoanalysis?? I thought this was a nude rap session!!!

  • 3. Data: 2012-11-26 13:24:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Wydaje się, że kompletnie.
    >

    > Jak się to leżenie objawia?
    > KJ

    To leżenie objawiało się następująco: po wpisaniu dowolnego numeru rachunku
    jako docelowego otrzymywało się komunikat: "brak możliwości wykonania
    przelewu".

    Dodatkowo obie listy obsługiwanych banków (źródłowych i docelowych) były
    puste.

  • 4. Data: 2012-11-26 18:17:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 26 Nov 2012 13:24:22 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > wykonania przelewu".
    >
    > Dodatkowo obie listy obsługiwanych banków (źródłowych i docelowych) były

    Też to miałem dzisiaj około 15.30. Chciałem z Synka do mBanku puścić a tu
    taka odpowiedź systemu, że ten bank nie jest obsługiwany. Sprawdzam na
    stronie BC a tam mBank/Multi po staremu. Puściłem za kilka minut ponownie
    tym razem do BGŻO i poszło, więc znowu do mBanku ponowiłem i już poszło
    normalnie i od razu oczywiście dotarło.

    --
    xbartx