  • Data: 2003-02-21 23:02:05
    Temat: ktory fundusz inwestycyjny
    Od: "Sebol" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam sie nad odkladaniem pieniedzy do funduszu inwestycyjnego. Na
    poczatku wlozyc powiedzmy 5000 i spokojnie wplacac co miesiac po 150-200 zl.
    Moj horyzont inwestycyjny oceniam na ok 30-35 lat. Z tego punktu widzenia
    czy te narzedzie finansowe jest najefektywniejsze?. Od razu wspomne ze nie
    jestem ekonomista a moja wiedza opiera sie co najwyzej na matematyce.
    Ciekawa wydaje mi sie oferta Commercial Union w tym zakresie. Jednak z
    informacji na ich stonach wynika ze osoba z moim horyzontem inwestycyjnym
    powinna wybrac bardziej agresywne strategie np fundusz w ktorym az 50%
    zajmuja inwestycje w akcje. Moze jestem naiwny ale IMO inwestowanie w akcje
    az polowy porfela wydaje mi sie dosyc ryzykowne - a przy 30 latach chyba
    powinno sie wybierac bardziej bezpieczna strukture? A moze w ogole dac sobie
    spokoj z funduszami?

    --
    l...@s...pl
    "Jezeli czegos nie ma w internecie to znaczy ze tego nie ma"