  • Data: 2005-12-04 16:16:03
    Temat: kredyt studencki a BIK
    Od: "mexx" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przez jeden rok studiow pobieralem kredyt studencki w PKO BP. W tym roku
    skonczylem studia i chce zaciagnac kredyt hipoteczny na zakup mieszkania. W
    zwiazku z tym mam pytanie, czy wpis dot. kredytu studenckiego znajdyje sie w
    BIKu? Czy przyznawac sie do tego kredytu, co zmniejszy moja zdolnosc kred. czy
    moze o tym nie wspominac? Kredyt studencki zaczne splacac za 2 lata,
    miesieczna rata ok. 250 zl i bede go splacal przez 2 lata.

    Moze ktos byl w podobnej sytuacji?
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi!
    Piotr