  • 1. Data: 2004-07-26 12:01:47
    Temat: kredyt hipoteczny cd...
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    no i nie dostalem... kilka tygodni biegania, zawalone wakacje i dupa.

    kredyt w 7 dni... taaa :-(

    jacek

  • 2. Data: 2004-07-26 13:07:08
    Temat: Re: kredyt hipoteczny cd...
    Od: "Fazi" <r...@p...onet.pl>

    > no i nie dostalem... kilka tygodni biegania, zawalone wakacje i dupa.
    >
    > kredyt w 7 dni... taaa :-(

    A gdzie?

  • 3. Data: 2004-07-26 14:56:33
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Fazi wrote:

    > A gdzie?

    pbk/bph. nie mam pretensji do pan pracujacych w oddziale, zrobily
    naprawde swietna robote. co z tego, kiedy w centrali, na komitecie
    kredytowym, postawiono kretynskie zarzuty i warunki.

    szkoda, bph nie zarobi 200.000 na odsetkach :-)

    inne banki tez nie zarobia. mam dosc udowadniania, ze nie jestem
    wielbladem.

    jacek