  • 1. Data: 2004-09-26 16:09:51
    Temat: kredyt hipoteczny, a obciążenia kredytowe np. mbank/millenium
    Od: "werar" <w...@g...pl>

    Witam.
    Mam pewien problem. Rozglądam się po kredytach hipotecznych. Problem jaki
    mnie nurtuje, to zdolność kredytowa. Dochód w mojej rodzinie jest na tyle
    wysoki, że spokojnie mogę "dostać" kwotę jaką potrzebuję, ale... Schody
    zaczynają się gdy uwzględnię np. kredyt studencki żony 200zł miesięcznie
    przez jeszcze 3 lata i przyznane, ale nie wykorzystane kredyty odnawialne
    (8500 zł).

    Pytanie1. Czy przyznane lecz niewykorzystane limity kredytowe (kredyty
    odnawialne) traktuje się jak obciążenie kredytowe (trzeba je podawać we
    wnioskach o kredyt hipoteczny)?

    Pytanie2. Myślę, że banki przekazują sobie informację o zaciągniętych
    kredytach. Czy przekazują sobie informację o przyznanych limitach
    kredytowych?

    Pytanie3 Jak wypełniam formularz zdolności kredytowej w
    https://form.mbank.com.pl/cgi-bin/mplan/formularz.pl i podaję limity
    kredytowe, to mogę zapomnieć o kredycie. Czy ze "specjalistami" od kredytów
    w mbanku da się negocjować, czy po prostu wpisują te dane w ten sam
    formularz?