  • 1. Data: 2009-01-25 19:18:41
    Temat: konto eurobank?
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    witam jak to jest z tokenem w koncie on-line eurobanku?

    czy token sprzetowy jest darmowy? czy musze koniecznie brac tokena gsm
    koniecznie?

    czy mogę założyc konto on-line wspolne z mężem? jak to jest wtedy jaki token
    wydają?

    a ile wówczas można załozyc rachunków oszczędnościowych?

  • 2. Data: 2009-01-25 21:28:04
    Temat: Re: konto eurobank?
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 25 Sty, 20:18, "Anna R." <a...@o...pl> wrote:
    > witam jak to jest z tokenem w koncie on-line eurobanku?
    >
    > czy token sprzetowy jest darmowy? czy musze koniecznie brac tokena gsm
    > koniecznie?

    O ile wiem token sprzętowy nie jest darmowy.
    Żaden token nie jes obowiązkowy, ale bez tokena nie potwierdzisz
    żadnej operacji przez internet (np. przelew) a nawet nie zalogujesz
    się.

    > czy mogę założyc konto on-line wspolne z mężem? jak to jest wtedy jaki token
    > wydają?
    Można zakładac wspólne konto.
    Prawdopodobnie każdy z Was dostanie swój token na komórkę.
    Piszę prawdopodobnie bo tematu nie przerabiałem.

    > a ile wówczas można załozyc rachunków oszczędnościowych?

    Maksymalnie 5 rachunków oszczędnościowych.

  • 3. Data: 2009-01-25 21:33:40
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 25 sty 2009 o 22:28 GMT, tompod@ napisał(a):

    > O ile wiem token sprzętowy nie jest darmowy.
    > Żaden token nie jes obowiązkowy, ale bez tokena nie potwierdzisz
    > żadnej operacji przez internet (np. przelew) a nawet nie zalogujesz
    > się.

    sa trzy opcje:
    1. token sprzetowy, wtedy poczynajac od logowania do zatwierdzania operacji
    potrzebny jest token
    2. token gsm, jw.
    3. brak tokena, poczynajac od logowania konczac naoperacjach, sa one
    zatwierdzanie "po prostu"

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 4. Data: 2009-01-25 21:42:40
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Brzezi napisał(a):

> [...]
    > potrzebny jest token
    > 2. token gsm, jw.
    > 3. brak tokena, poczynajac od logowania konczac naoperacjach, sa one

    mi brakuje:
    4. token gsm do operacji, beztokenowość do logowania.

    wnerwia mnie niesamowiecie tokenowanie przy logowaniu.
    słyszysz, Eurobanku? :)

    PG

  • 5. Data: 2009-01-25 21:58:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message

    > wnerwia mnie niesamowiecie tokenowanie przy logowaniu.
    > słyszysz, Eurobanku? :)

    Nie umywaja sie do Fortisa... haslo maskowane + kod smsowy ;)

    MK

  • 6. Data: 2009-01-25 22:22:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 25 Jan 2009 22:58:17 +0100
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Nie umywaja sie do Fortisa... haslo maskowane + kod smsowy ;)

    Następny poziom będzie taki, że musisz hasło smsowe wklepać do tokena
    sprzętowego i dopiero wtedy dostaniesz kod dostępu do systemu ;)

    Xenocide