  • 1. Data: 2010-10-06 18:05:13
    Temat: komputery openfinance, 10 czy 20 letnie?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    "... bezpośrednio po zalogowaniu system prezentował będzie dane aktualne na
    dzień ostatniego logowania. Maksymalnie po kilku minutach system pobiera
    dane z systemu bankowego i wyświetla aktualne."

    ciekawe że logowałem się wielokrotnie od 16 września!!

    więc tak samo jak polbank, tak i openfinance skopany system bankowości
    elektronicznej

  • 2. Data: 2010-10-06 18:16:24
    Temat: Re: komputery openfinance, 10 czy 20 letnie?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > więc tak samo jak polbank, tak i openfinance skopany system bankowości
    > elektronicznej

    Nie jest to zbyt odkrywcze.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2010-10-06 18:44:08
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Widać mają już po dziurki w nosie naszej kasy i próbują nas zniechęcić do
    lokowania u nich ;-)

  • 4. Data: 2010-10-06 19:17:00
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Widać mają już po dziurki w nosie naszej kasy i próbują nas
    > zniechęcić do
    > lokowania u nich ;-)

    W poniedziałek przelałem kasę i do dzisiaj nie pojawiły się lokaty
    w openonline.pl
    Jak zadzwoniłem rano to okazało się że wszystko OK lokaty są
    założone. Gdy zaraz potem się zalogowałem do systemu do też od
    razu było je widać chociaż 5 minut wcześniej ich nie było . Widać
    odświeżenie przez konsultanta pomogło. A najdziwniejsze że jak się
    ma trochę więcej lokat to konsultanci musza bardzo długo czekać
    aż im się pokażą wszystkie lokaty. Oni chyba przez jakiś zdalny
    pulpit pracują na wolnym łączu :)

    Damian

  • 5. Data: 2010-10-06 20:48:35
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-10-06 20:05, zlotowinfo pisze:

    > więc tak samo jak polbank, (...) skopany system bankowości
    > elektronicznej

    Witam.
    Właśnie z systemy bankowości internetowej Polbanku zniknęła karta kredytowa.
    Mam nadzieję że zniknie razem z zadłużeniem :)
    A tak swoją drogą to często tak się dzieje ?