  • 1. Data: 2009-07-16 22:08:28
    Temat: kk z fajnymi ubezpieczeniami - jaka?
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Szukam karty kredytowej z porzadnymi ubezpieczeniami, bo to co daja niektore
    banki to jakas kpina (od utraty pracy ale ubezpieczyciel splaci za ciebie
    tylko 5% zadluzenia co miesiac nie wiecej niz 12 mc, od pobytu w szpitalu
    ale nie wiecej niz 600 zl itd itd.)

    chcialbym by karta miala przede wszystkim ubezpieczenie kosztow leczenia
    zagranica, ale bez koniecznosci placenia za podroz karta (bo podroze
    sluzbowe)

    przydaloby sie tez jakies oc w zyciu prywatnym chocby na te 20-30 tys. zl

    karta powinna miec dostep przez net nawet jesli w banku nie mam konta
    osobistego

    do tego zalezy mi by moc dla karty ustawiac dzienne limity gotowkowe i
    bezgotowkowe w ramach limitu karty i zmienniac je przez net

    mozliwosc zmiany pin i dowolnego ustawiania okresu rozliczeniowego tez mile
    widziane

    i oczywiscie wolalbym nie placic za to wszystko zbyt wiele

    co polecacie?

  • 2. Data: 2009-07-17 08:29:25
    Temat: Re: kk z fajnymi ubezpieczeniami - jaka?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > co polecacie?

    chyba lekko przesadziles z tymi wymaganiami...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-07-17 18:55:53
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > chyba lekko przesadziles z tymi wymaganiami...

    dlaczego?

    wydaje mi sie, ze nie sa to wygorowane wymagania, choc jak patrze po kk to
    generalnie widze, ze wiele bankow oferuje mocno niedopracowany produkt...

  • 4. Data: 2009-07-18 16:24:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 7/17/09 8:55 PM, eg pisze:

    > dlaczego?
    >
    > wydaje mi sie, ze nie sa to wygorowane wymagania, choc jak patrze po kk to
    > generalnie widze, ze wiele bankow oferuje mocno niedopracowany produkt...

    No bo karta kredytowa służy jak sama nazwa wskazuje ... a po
    ubezpieczenie idziemy do innej firmy, raczej proste ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2009-07-18 17:12:21
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > No bo karta kredytowa służy jak sama nazwa wskazuje ... a po ubezpieczenie
    > idziemy do innej firmy, raczej proste ;)

    To skad ten zalew ubezpieczen do kart?

  • 6. Data: 2009-07-18 17:56:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    eg pisze:
    > To skad ten zalew ubezpieczen do kart?

    1. Dla picu,
    2. Żeby wyciągnąć pieniądze od użytkowników za coś co w praktyce mają
    darmowe albo aby dać im ubezpieczenie, które w praktyce nic nie daje.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-07-18 20:28:28
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > 1. Dla picu,
    > 2. Żeby wyciągnąć pieniądze od użytkowników za coś co w praktyce mają
    > darmowe albo aby dać im ubezpieczenie, które w praktyce nic nie daje.

    Zwykle tak, ale nie zawsze, np. calkiem fajne ubezpieczenie podrozne do kart
    daje bph, tylko ich karta niezbyt mi pasuje z innych wzgledow. I wyglada na
    to, ze nawet nie wymagaja platnosci za podroz karta, by ubezpieczenie
    dzialalo (nic nie znalazlem w ogolnych warunkach ubezpieczenia).

  • 8. Data: 2009-07-19 12:54:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    eg pisze:
> [...]
    > to, ze nawet nie wymagaja platnosci za podroz karta, by ubezpieczenie
    > dzialalo (nic nie znalazlem w ogolnych warunkach ubezpieczenia).

    Zupełnie inną kwestią jest jak to ubezpieczenie zadziała w praktyce.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-07-19 16:45:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "eg" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To skad ten zalew ubezpieczen do kart?

    Bo banki dostają od ubezpieczycieli prowizje i jest to 60-80% pobranych
    składek ..
    Taki dodatkowy spory zysk.

    Kris