  • 11. Data: 2009-02-19 23:24:02
    Temat: Re: Rudy Volksdeutsch nie odpusci az odda Naszym ostatnia obca walute
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:
    > Włączyłeś się w nurt bredzenia tym postem, fatso.
    >
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    skippy, ja przezylem dni grozy w 1992r. Norman Lamont, George Soros.
    Przychodze do prywatnej kliniki gdzie pracowalem a tam zaloba. Szefowa
    mowi, ze lamont
    podniosl stopy procentowe wlasnie o 2 %- i co my teraz zrobimy?
    Zasmialem sie-pamietam. 2 %? Doskonale. Gwarantuje, ze do weekendu je
    obniza, inaczej krew bedzie sie lala na ulicach. Ten kraj-mowie- nie
    moze pozwolic sobie
    na podwyzke nawet o pol procenta. No i co? Obnizyli jeszcze tego samego
    wieczoru.
    To byla tzw Czarna Sroda- poczatek dlugiej hossy w Wlk Brytanii.

    fatso

  • 12. Data: 2009-02-20 00:02:19
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    > wieczoru.
    > To byla tzw Czarna Sroda- poczatek dlugiej hossy w Wlk Brytanii.
    >
    > fatso

    Nie widzisz róznicy pomiedzy sytuacja UK, które _musialo_ bronic kursu, a
    nami?
    Kolejne róznice. Nie bronimy waluty, tylko puszczamy szum medialny. Waluta
    zostala zdewaluowana i na tym poziomie z duza szansa mozna ja obronic tak
    jak to zrobil rzad sprzedajac 50 euro i dajac info do mediów, ze cos
    sprzedali. Nikt nie wie ile, ale gacie grajacych na wzrost euro tak pelne,
    ze az sie przelewa.
    Nie bronimy drogiej zlotówki, ale tania. Sama by sie obronila, ale czemu nie
    zarobic skupujac za pól ceny?

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 13. Data: 2009-02-20 00:39:06
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jan Werbinski wrote:

    > Nikt nie wie ile, ale gacie grajacych na wzrost euro tak pelne,
    > ze az sie przelewa.

    Wolne zarty. Najwazniejsi gracze dobrze znaja potencjalna sile roznych
    rychow ze strony rzadu czy NBP i zapewniam Cie, ze nie maja pelno w
    gaciach.

    --
    in

  • 14. Data: 2009-02-20 01:04:25
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Wolne zarty. Najwazniejsi gracze dobrze znaja potencjalna sile roznych
    > rychow ze strony rzadu czy NBP i zapewniam Cie, ze nie maja pelno w
    > gaciach.

    raczej nie chodzi o grubasów bo to sa wlasnie takie stwory medialne
    oznaczone negatywnie na uzytek gawiedzi, te "zydy".. za to mój sasiad
    sprzedal 30k euro czym mnie nawet rozbawil i pewnie sporo ludzi tak zrobilo,
    tylko pozostaje pytanie czy to wystarczy...

    a grubasy, przepraszam "spekulanci" sie zawsze odnajda, bo niby dlaczego
    mialoby byc inaczej? mozna zlikwidowac rynki, jarek by sie cieszyl.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.

  • 15. Data: 2009-02-20 04:51:20
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    fatso, powiedz mi na jakiej podstawie twierdzisz ze na rynku byla
    interwencja rzadu albo jakas spekulacja waluta. O to mi chodzilo.
    Te infa to jest ta sama kategoria tworzenia sciemy dla ulicy, co :pewne:
    wiadomosci o grubasach zapakowanych w szorty, longi itp.
    Ci tutaj, co tak draza temat o którym nic nie wiedza, to jacys dosyc
    nachalni piarowcy, byc moze "Slonca Mongolii (jaja na snaidanie), Gruzji
    (szkodzenie) i Ukrainy (szkodzenie)"
    .
    Po drugie zobacz z czyjego rozdania sa ci odpowiedzialni za rynek, gpw knf
    nbp.
    Jeden z nich powiedzial "zlotówka", ale to juz maly pryszcz.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-02-20 06:35:55
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:
> [...]
    > nbp.
    > Jeden z nich powiedzial "zlotówka", ale to juz maly pryszcz.

    Panowie, ja nic nie mam pko pozorowanym ruchom medialnym i nadymaniu sie
    jak zaba aby waz
    sobie pomyslal ze zbyt jestesmy grubi aby nas polknac. To naturalne
    odruchy obronne.
    Obawiam sie jednak naiwnosci polskich decydentow bo swiat nie jest taki
    jak sie go widzialo siedzac
    na kominie. Stad moje uwagi powyzej- wbrew pozorom zycze Pomrocznej
    dobrze. Nie chce abyscie
    zmarnotrawili dorobek ostatniego 20-lecia. Nie chce abyscie sie dali
    skopulowac bez mydla jakiemus
    Sorosowi czy Goldman sachsowi. Stad moje slowa troski powyzej.

    A zreszta- co wam przeszkadza zlotowka po piec i pol do funta? Gdy bylo
    to jak 1: 6.27 to ja przyjechalem
    do W-wy kupowac meble dla mojej Mondrusi. W Henrykowie, ojczyznie
    Okraglego Stolu. Wspaniale ciezkie mahonie,
    do dzis stoja w londynku. Dzis, gdy zlotowka znowu dostepna to moj
    robotnik nie tylko uczyl sie wczoraj pic po krolewsku
    London Gin z tonikiem ale tez dostal zastrzyk finansowy prosto na
    polskie konto poprzez moneybookers.com
    Dzisiaj ponowie ten sam manewr bo czlowiek zrobil duza dobrego w mym
    domku, odchodzi zarobic gdzie indziej
    i zasluguje na premie. Tym bardziej ze nie kosztuje mnie drogo. W Polsce
    czlowiek ten zyl z miesiecznej renty
    dla gluchych 500 zl miesiecznie. Czyli zmarnowany talent bo facet
    potrafi zrobic wszystko. W czasie wolnym odbudowal zdewastowany
    w domu hr Mendewesza laptop Backard Bella, doskonaly, i teraz ma
    lepszy ode mnie. Jest tez starszym w hierarchii szlachcicem
    niz Pan Hrabia(ale podupadlym finansowo). Wlasnie to sprawdzamy na
    uniwersytecie w Arizona u mormonow- zakupilem juz Panu Bratu
    zestaw testow DNA za jedne $150. Polak potrafi i to wlasnie udowadnia.
    Dajcie mu tylko warunki po temu a w szczegolnosci
    rozsadna zlotowke ktora go nie bedzie wypierac z rynku pracy.

    fatso

  • 17. Data: 2009-02-21 15:03:58
    Od: Donald Spekulant <i...@i...invalid>

    On Fri, 20 Feb 2009 06:35:55 +0000, fatso wrote:

    > A zreszta- co wam przeszkadza zlotowka po piec i pol do funta? Gdy bylo

    zostaly prawie same nieuki z dyplomami kupionymi na stadionie.
    Oprocz lopaty niewiele potrafia.
    Krzywe ryje musza umocnic zlotowke bo inaczej poleca w przepasc, tyle
    nieudacznik to jeszcze rozumie ... za co bedzie pierdzial w stolek,
    cmokal Krysie w cuchnace lapsko albo popijal syfiasta kawe zeby podpisac
    "b. wazne ustawy" .. bez zlotowki po 1 dolcu nie ma za co niestety ...
    naprawde jestes tak glupi czy o droge pierdzisz ?

  • 18. Data: 2009-02-21 16:03:06
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Donald Spekulant" <i...@i...invalid> wrote in message

> [...]
    > "b. wazne ustawy" .. bez zlotowki po 1 dolcu nie ma za co niestety ...
    > naprawde jestes tak glupi czy o droge pierdzisz ?

    Czy jestes wynikiem chmury Czarnobyla czy moze ojciec byl narkomanem?

  • 19. Data: 2009-02-21 17:31:06
    Od: Donald Spekulant <i...@i...invalid>

    On Sat, 21 Feb 2009 17:03:06 +0100, Virck wrote:

    > Czy jestes wynikiem chmury Czarnobyla czy moze ojciec byl narkomanem?

    widze ze po tym jak zaglosowales na cpuna kominiarza coraz trudniej ci
    wylapac z TVNu merytoryczne (jako tako) kontrargumenty. Ale nie martw sie
    podobno kazdy kac kiedys mija ....

  • 20. Data: 2009-02-21 19:07:57
    Temat: Re: kiedys stalin sypal cukierki z nieba,teraz rudy umacnia zlotowk
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > a prawda jest taka jak podal blooberg,ze  bank goldman sach
    > zakonczyl spekule na zlotowce z zyskiem 8.4 %
    >

    > --
    I dobrze że zarobili. Pieniądze powinni mieć ci co potrafią nimi obracać i
    pomnażać.