  • Data: 2009-06-18 07:37:37
    Temat: kartainternetowa.pl z Przekroju
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Wpadł mi dzisiaj w ręce nowy numer Przekroju a w nim zapowiadana tydzień
    temu kart internetowa w cenie gazety (5 PLN). Czy oferta jest ciekawa?
    hmmmm jak dla mnie średnio, bo trzeba się rejestrować podając się na
    tacy :/ Jednak na prezent lub jako bezpieczny instrument do płacenia
    *tylko* w internecie wygląda, że nadaję się ta karta jak najbardziej, no
    i nic nie kosztuje tak jak ekarta mBanku.

    Karta wygląda tak:
    http://przekroj.pl/work/privateimages/formats/D/5329
    .jpg

    Strona projektu:
    http://kartainternetowa.pl

    Regulamin:
    https://www.centrum24.pl/kartainternetowa/index?inde
    x=314&p0=regulamin.pdf

    gdzie możemy zobaczyć, dość ciekawą rzecz a mianowicie smsy informacyjne
    są bez opłat?! Kliencie banku, którzy płacą już tak dobrze nie mają hle
    hle ot ciekawostka ;)

    *45. Opłaty i prowizje pobierane przez Bank z tytułu korzystania z Karty:*
    Opłaty i prowizje pobierane przez Bank z tytułu korzystania z Karty:
    - Wpłata gotówkowa na poczet nabycia lub zasilenia Karty = Bez opłat
    - Przelew z rachunku prowadzonego w BZ WBK na poczet nabycia lub
    zasilenia Karty = wg stawek za przelew na rachunek w BZWBK
    - Doładowanie Karty za pośrednictwem systemu BlueCash świadczonego przez
    Spółkę Blue Media S.A. = 1 zł *
    - Dokonanie transakcji bezgotówkowej
    - Przesłanie w formie komunikatu SMS informacji o dostępnych środkach
    oraz saldzie = Bez opłat
    - Przesłanie w formie komunikatu SMS informacji o 5 ostatnich
    transakcjach = Bez opłat
    - Zastrzeżenie Karty = Bez opłat
    - Wykup pieniądza elektronicznego przechowywanego na Karcie = 15 zł
    - Zwrot środków oczekujących na zasilenie Karty do chwili zgłoszenia jej
    utraty/zwrot nadpłaty na bankowym numerze IBAN = 15 zł

    UWAGA: w przypadku transakcji zagranicznych w walucie innej ni EUR do
    wartości transakcji doliczana jest
    automatycznie prowizja za przewalutowanie transakcji w wysokości 3 %.
    * kwota pobierana z kwoty przelewu

    PS Właśnie zobaczyłem na stronie, że jest jakaś promocja i można zgarnąć
    30 PLN - do boju Panie i Panowie grupowicze, znaczy najpierw do kiosku ;)
    http://kartainternetowa.pl/promocja-karta-internetow
    a-z-przekrojem.html

    Xenocide