  • 1. Data: 2009-11-07 18:25:01
    Temat: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: z...@o...pl

    Biedronka nie akceptuje kart płatniczych

    jak sądzicie, czy zmasowana akcja pytania
    codziennie dzień po dniu czy akceptujecie
    karty a następnie płacenia jednogroszówkami

    mogłaby przekonać właścicieli do akceptacji kart?

  • 2. Data: 2009-11-07 18:32:36
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronkę
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    nie

  • 3. Data: 2009-11-07 19:18:01
    Temat: Re: jednogroszówkami w Biedronk
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Dnia So 07 lis 2009 19:25:01 w
    z...@o...pl napisał(a):

    > Biedronka nie akceptuje kart płatniczych

    I bardzo dobrze.

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 4. Data: 2009-11-07 19:22:33
    Temat: Re: jednogroszówkami ....
    Od: "Julek" <b...@p...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Biedronka nie akceptuje kart płatniczych

    > jak sądzicie, czy zmasowana akcja pytania
    > codziennie dzień po dniu czy akceptujecie
    > karty a następnie płacenia jednogroszówkami

    Zły pomysł. Na tym ucierpią tylko klienci i pracownicy.
    Lepszym pomysłem jest po prostu nie kupowanie tam
    gdzie nie mają tego czego oczekujesz.
    Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.
    Jak myślisz, kto za to zapłaciłby ?

  • 5. Data: 2009-11-07 19:25:03
    Od: z...@o...pl

    > Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.

    nie wprowadzenie kart i obsługa gotówki
    także kosztuje i to dużo.

    > Jak myślisz, kto za to zapłaciłby ?

    za obsługę gotówki płacimy wszyscy
    nawet jeśli nie jesteśmy tego świadomi

  • 6. Data: 2009-11-07 19:29:54
    Od: z...@o...pl

    > nie wprowadzenie kart i obsługa gotówki
    > także kosztuje i to dużo.

    tę gotówkę ktoś musi liczyć, wozić, konwojować, itd.

    jakie to szczęście, że "stowarzyszenie przeciwników
    płatności kartami" ma w Polsce tysiące wolontariuszy
    pracujących za darmo

  • 7. Data: 2009-11-07 19:31:30
    Od: z...@o...pl

    > Wprowadzenie i obsługa kart kosztuje.

    obserwowałem dojrzewanie Netto do obsługi kart

    jeszcze we wrześniu zapewniali że dzieki brakowi
    akceptacji kart mają niższe ceny. Na dużych kartkach
    nie wiem po co(?), ale zapewniali też że w sklepie
    nie ma zbyt dużo gotówki (czyżby bali się napadów?)

  • 8. Data: 2009-11-07 19:33:26
    Temat: Re: jednogrosz?wkami w Biedronk?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    wez 100pln w groszowkach i zanies do skupu zlomu,
    powinienes byc z 50-60pln do przodu ;)

  • 9. Data: 2009-11-07 19:37:08
    Od: z...@o...pl

    > wez 100pln w groszowkach i zanies do skupu zlomu,
    > powinienes byc z 50-60pln do przodu ;)

    gdybym był bezdomny, skorzystałbym z porady: podwójna
    korzyść bo zarobię kilkadziesiąt złotych, a jeszcze
    jest szansa na wygranie wczasów na koszt państwa...

    odpowiedzialność _karna_ właściciela skupu i klienta

    przekonuje mnie jako osobę nie-bezdomną do szukania
    innych źródeł zarobku

  • 10. Data: 2009-11-07 19:52:31
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Dnia So 07 lis 2009 20:31:30 w
    z...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > nie wiem po co(?), ale zapewniali też że w sklepie
    > nie ma zbyt dużo gotówki (czyżby bali się napadów?)

    Ja tam gdzie czesto kupuje to nie lubie jak mozna placic karta, bo to
    zawsze wydluza mi zakupy.

    yooseph&gazeta,pl,nospam