  • 1. Data: 2009-11-07 18:05:06
    Temat: Multibank Aquarius
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    Jakie są profity trzymania >100tys zl w Multibanki? Chce przeniesc obecnie
    wieksza gotowke i waham sie miedzy bankami..Czy są lepsze oprocentowania niż
    w innych bankach na lokacie, staraja sie dostosowac do klientafundusze,
    struktury etc czy tez jest to poziom z Raiffeisena Club gdzie probowali mi
    wciskac roznego rodzaju malo przydatne i nisko oprocentowane w porownaniu z
    konkurencja produkty. Jak z Kartami Kredytowymi ?? Jak z "dbaniem o
    klienta"?Prosze o opinie osoby ktore maja doswiadcznie lub korzystaja
    aktualnie z tego Banku juz jakis czas i moga podzielic sie cenna wiedza. Z
    gory dziekuje.

  • 2. Data: 2009-11-07 19:01:37
    Temat: Re: Multibank Aquarius
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > klienta"?Prosze o opinie osoby ktore maja doswiadcznie lub korzystaja
    > aktualnie z tego Banku juz jakis czas i moga podzielic sie cenna wiedza. Z

    Nie ma czegoś takiego jak dbanie o klienta. Obsługa bardzo słaba,
    doradcy na niczym się nie znają, są niekompetentni, nie realizują
    dyspozycji klienta albo realizują je niewłaściwie.

    Mi osobiście zamiast zamienić KK VG na AQ (tak jak chciałem) to wyrobili
    nową, starej nie zamykając. W dodatku po kartę chodziłem trzy razy, gdyż
    za pierwszym razem pan doradca Aquarius zgubił umowę, a za drugim razem
    przygotował ją z błędami.

    Jedyne co jest fajne to dedykowana obsługa telefoniczna, gdzie
    faktycznie pracują osoby kompetentne. Składałem kilka (a może
    kilkanaście?) reklamacji i zawsze panie na infolinii naprawiały to co
    namieszał doradca w oddziale.

    Znacznie lepszą obsługę mam jako zwykły klient w Alior.

    Oprocentowanie niby lepsze ale to i tak kosmetyczne różnice. Jeśli
    natomiast liczysz na jakąś negocjowalność przy kwotach ok 100k PLN to
    chyba możesz o tym zapomnieć.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-11-08 00:05:53
    Od: MattS <M...@m...ms>

    Mithos wrote:

> [...]
    >
    > Oprocentowanie niby lepsze ale to i tak kosmetyczne różnice. Jeśli
    > natomiast liczysz na jakąś negocjowalność przy kwotach ok 100k PLN to

    Jestem klientem AQ od kilku lat. Potwierdzam wszystko, co napisał
    Mithos, tak samo to u mnie wygląda.

    Matt

  • 4. Data: 2009-11-08 00:25:02
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    MattS (M...@m...ms) wrote in news:4af60b61$1@news.home.net.pl:

    > Jestem klientem AQ od kilku lat. Potwierdzam wszystko, co napisał Mithos,
    > tak samo to u mnie wygląda.

    No właśnie tego nie rozumiem... Ja jestem klientem AQ od paru lat. I
    owszem - zdarza się, że coś jest nie halo, ale na ogół reklamacja załatwia
    sprawę. Z niekompetencją doradców też nie jest tak "binarnie" - jak się
    dobrze trafi, to i wszystko udaje się załatwić, i jeszcze przy okazji paru
    rzeczy dowiedzieć :)

    Więc w sumie - narzekają ludzie na ten Multibank i Aquariusa, a ja się
    czasem zastanawiam, czy po prostu tylko mi tak dobrze, czy może jestem zbyt
    tolerancyjny? :)

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 5. Data: 2009-11-08 00:32:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-11-08, Grzegorz Mazur <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> wrote:

    [...]

    > Więc w sumie - narzekają ludzie na ten Multibank i Aquariusa, a ja się
    > czasem zastanawiam, czy po prostu tylko mi tak dobrze, czy może jestem zbyt
    > tolerancyjny? :)

    Z moich obserwacji wynika że to kwestia lokalna (z lektury grupy wynika,
    że warszawskie oddziały mają kiepską obsługę). Ja też nie mam prawa narzekać
    na AQ. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2009-11-08 08:43:37
    Od: MattS <M...@m...ms>

    Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > że warszawskie oddziały mają kiepską obsługę). Ja też nie mam prawa narzekać

    Możliwe, że w innych miastach jest lepiej. Ja jestem z Wrocławia i
    niestety, nie mogę polecić AQ w tych oddziałach, z których korzystam.
    Pracownicy Multi kilkukrotnie już wkurzyli mnie swoją niekompetencją i
    brakiem zainteresowania klientem.

    Matt

  • 7. Data: 2009-11-08 08:48:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.

  • 8. Data: 2009-11-08 09:01:35
    Od: MattS <M...@m...ms>

    MarekZ wrote:
    > Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.

    Ponadto BRE Bank ma tak duże problemy finansowe, że aż regularnie
    podnosi opłaty za usługi. Popatrz jak się zmieniała opłata za wydawanie
    różnych zaświadczeń w Multi, popatrz na opłatę za niewykorzystany limit
    kredytowy w mbanku. Wszystkie wcielenia BRE Banku, łącznie z
    korporacyjnym, gdzieś od roku-dwóch w sposób bardziej dużo barzdiej
    nieprzyjemny niż zwykle, doją klientów, nawet nie zważając na straty w
    opinii i reputacji.

    Matt

  • 9. Data: 2009-11-08 09:06:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Zamiana z R-Club na AQ wydaje mi się krokiem w złym kierunku.

    Powiedzmy sobie wprost : nie ma dobrego rozwiązania :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-11-08 09:15:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Powiedzmy sobie wprost : nie ma dobrego rozwiązania :)

    Ja też uważam, że nie ma. W ogóle te oferty typu niby-p/b straciły
    kompletnie sens w 90% przypadków. To znaczy jedyny ich sens jaki pozostał to
    blichtr. Klient inteligentny spokojnie znajdzie sobie samodzielnie lepsze
    oferty w ramach ofert standardowych różnych banków. Klient mniej
    inteligentny i tak i tak zostanie wrobiony w jakieś głupoty. Klient
    kompletnie leniwy najprawdopodobniej tak czy inaczej w ogóle nie załapie co
    się wokół niego dzieje. Czysto ekonomicznie oferta jest na pewno bez sensu.

    Pozostaje jeszcze pytanie czego w zasadzie klient oczekuje w ramach oferty
    p/b. Bo jak np. telefonu w każdy czwartek wczesnym po południem do Dużego
    Pokoju z pytaniem doradcy: "czy u Pana wszystko w porządku", to może i
    niektóre z ofert p/b spełnią takie oczekiwania. Ale nawet w takim przypadku
    stawiałbym z tych dwóch rozwiązań na R-Club.