  • 11. Data: 2002-12-28 23:36:53
    Temat: Re: jakie konto dla studenta
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Karol napisał:

    >Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >A co zrobiłeś pozostałym, że Ciebie nie chciały :-)

    Takie czasy były wtedy, że banki patrzyły na mnie jak na idiotę. Nie ma
    stałych dochodów, a chce konto? Spadać.

    A PeKaO SA dał konto, dał spory debet, dwie karty (Visa i Mastercard) w
    sensownej cenie (15zł czy też 20zł za obie). Teraz, po przejęciu go
    przez tych Włochów, to dupa blada, jakość się pogarsza i za karty kazali
    płacić po 50zł od sztuki :-(, ale generalnie nadal lubię PeKaO SA za
    miłą obslugę (odziały w Zabrzu) i nie zamykam na razie konta... Czekam
    aż wprowadzą dostęp do konta przez Internet...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-12-29 11:29:44
    Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl>

    > a) jak ja zakładałem tam konto, to był jedyny bank w Polsce, co mnie
    > chciał obsługiwać.

    U mnie bylo tak samo :(

    > b) Opłaty dla studentów są niewielkie, choć niestety ostatnio wzrosły
    > (zlikwidowano np. promocję na karty)

    Za prowadzenie konta miesiecznie placi sie zlotowke, pierwsza karta
    bezplatnie, nastepne ok 12-15 zl.

    > c) opłaty to nie wszystko

    Tia... jest jeszcze niezawodna obsluga banku :))
    Teraz oprocz pekaowskiego konta mam na mbanku i goraco polecam

    Pozdrawiam
    Jarzynka