  • 1. Data: 2009-04-17 20:57:23
    Temat: jak to ze złotem bywało
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    http://stooq.pl/q/?s=xaupln&c=3y&t=l&a=ln&b=0

    rokowania w usd nieco lepsze

    http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=5y&t=l&a=ln&b=0

    jakos nie slychac nawolywań "kupujcie !"

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2009-04-17 21:59:04
    Temat: Re: jak to ze złotem bywało
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=5y&t=l&a=ln&b=0
    >
    > jakos nie slychac nawolywań "kupujcie !"

    Jak dojdzie do 800 to może kupię kilka certyfikatów reiffeisena...

    --
    AS

  • 3. Data: 2009-04-18 08:39:29
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak dojdzie do 800 to może kupię kilka certyfikatów reiffeisena...

    Grasz przeciwko wykresom? Wg mnie po dojściu ze spadkami do 800$ spadek do
    715-720$.

    Bartłomiej Miara

  • 4. Data: 2009-04-18 09:09:32
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Adam Sito wrote:

    > Jak dojdzie do 800 to może kupię kilka certyfikatów reiffeisena...
    >
    > --
    > AS

    Kupuj lepiej jak przebije 940 - 950.

    Wycena certyfikatów zależy chyba jeszcze od kursu eurusd i eurpln, więc nie
    tylko ceny złota należy brać pod uwagę...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-04-18 13:29:43
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Grasz przeciwko wykresom? Wg mnie po dojściu ze spadkami do 800$ spadek do
    > 715-720$.

    Nie gram przeciwko wykresom. Wykres jest wzrostowy.

    --
    AS

  • 6. Data: 2009-04-18 13:32:35
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Nie gram przeciwko wykresom. Wykres jest wzrostowy.

    Zwłaszcza że teraz dostaliśmy te 20 mld $ linii kredytowej z MFW. Takie
    kredyty biorą tylko bankruci.

    --
    AS

  • 7. Data: 2009-04-18 14:16:32
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zwłaszcza że teraz dostaliśmy te 20 mld $ linii kredytowej z MFW. Takie
    > kredyty biorą tylko bankruci.

    A kto da bankrutowi taki kredyt?

  • 8. Data: 2009-04-18 16:11:00
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza że teraz dostaliśmy te 20 mld $ linii kredytowej z MFW. Takie
    > kredyty biorą tylko bankruci.

    Dobre :)

    Raz, albo się patrzy na wykresy albo na wydarzenia/fundameny (AF).
    Dwa, weź się przejdź do banku i zapytaj kiedy, za ile, a przede wszystkim po
    co bank przyznaje linie kredytowe.
    Trzy, co mają wydrzenia w Polsce do trendów na złoto/USD to już wogóle nie
    rozumiem.

    Jesze raz pisze, po przekroczeniu 800 DOLARÓW za uncję (spadając od obecnego
    poziomu), wg mnie NAPEWNO spadnie więcej, do ok 720$.

    Ostatnio taki myk widzieliśmy na parze EURO/PLN:
    W trendzie spadkowym po przekroczeniu 4,40 poleeeeeciał jak z górki.

    To nawet Kuczyński przewidział i zgodnie z jego słowami min finansów Polski
    zapowiedział w tym momencie działania w celu umocnienia PLN. Poprostu
    chłopaki działają jak z podręcznika do finansów :)

    Bartłomiej Miara

  • 9. Data: 2009-04-18 16:18:32
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Gonzo wrote:

    > "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > A kto da bankrutowi taki kredyt?

    Drugi bankrut. Przecież $$ to śmieci. Są tu tacy, którzy jakby natknęli się
    na torbę pełną banknotów $100 to by butem nie tknęli w obawie o wybrudzenie.
    Białoruś rulez. Nie ma to jednak żadnego znaczenia bo USA i Erokomuna
    rozpadnie się w najbliższą środę, a Polacy pomrą w rynsztokach od głodu i
    chorób, wyrąbani przez rudych Żydów oraz agentów WSI już we wtorek. Moją
    prognozę możecie skrupulatnie zapisać jest w niej i data i poziom.

  • 10. Data: 2009-04-18 16:24:30
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jesze raz pisze, po przekroczeniu 800 DOLARÓW za uncję (spadając od
    > obecnego poziomu), wg mnie NAPEWNO spadnie więcej, do ok 720$.

    http://img2.vpx.pl/up/20090418/zloto.jpg

    Bartłomiej Miara