  • 1. Data: 2003-04-25 11:44:46
    Temat: [inteligo] faksuji QuickMoney
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Właśnie się niemiło zdziwiłem.
    Otóż przy przelewach _wychodzących_ QuickMoney nie ma opcji faksuj. Inteligo
    dość dziwnie to tłumaczy tym, że potwierdzenie może wydrukować sobie
    odbiorca przelewu i nie ma takiej potrzeby, aby istniała taka funkcja...

    No to ja pytam - a jeśli odbiorca wypiera się otrzymania przelewu?

    A druga sprawa - jeśli przelew zostanie wysłany zwykłym przelewem - a nie
    QuickMoney - opcja faksuj będzie dostępna... Gdzie tu logika??

    Dlatego męczcie inteligo w tej sprawie... Bo to jest bez sensu...

    Sprawa druga - w przeleach QuickMoney nie podaje się danych odbiorcy
    przelewu, tylko sam numer i tytuł... O tym też z nimi rozmawiałem. I także
    dziwna argumentacja, że przelewy chodzą online i nie ma możliwości
    weryfikacji tych danych... No to rzuciłem kilka przykładów - Lukas, mBank,
    Multibank i kilka innych... Jakoś sobie radzą... Także tutaj ich
    argumentacja jest dość dziwna...

    Sprawa trzecia - odbiorca przelewu QuickMoney nie dostaje razem z przelewem
    żadnych danych nadawcy, prócz numeru rachunku i tytułu... To jest już
    KOMPLETNIE bez sensu...

    Sam nic nie zdziałam - piszcie i dzwońcie do nich - może to coś w końcu
    ruszy...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-04-25 19:53:57
    Temat: Re: [inteligo] faksuji QuickMoney
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Sam nic nie zdziałam - piszcie i dzwońcie do nich - może to coś w końcu
    > ruszy...

    Eee, a po co?
    Przecież są inne, lepsze, banki...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-04-25 20:00:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Eee, a po co?
    > Przecież są inne, lepsze, banki...

    Sugerujesz mBank? Dziękuję, postoję. Korzystałem i conieco na ten temat
    wiem... Teraz na eMaxie leżą nadwyżki. I do niczego więcej nie zamierzam
    używać tego 'banku'...

    Tylko nie każcie mi się rozpisywać dlaczego...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-04-25 20:30:02
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Sugerujesz mBank?

    Akurat nie myślałem o żadnym konkretnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2003-04-25 22:59:20
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    W artykule "b8b748$q64$...@n...onet.pl", czlowiek zwany "Wojciech Nawara"
    napisal :

> [...]
    > Inteligo dość dziwnie to tłumaczy tym, że potwierdzenie może
    > wydrukować sobie odbiorca przelewu i nie ma takiej potrzeby, aby

    jeszcze raz napisze, Ty sie chyba znasz:

    czy pop moze odbierac FAX ?

    nie chcieli zadzownic na mojego popa z faxem z centru telefonicznego - bo z
    www sie nie da na gsm poslac fax.

    pozatym wlasnie - mowie na infolini czemu z telefonu da sie poslac fax a juz
    z www nie - ze to bez sensu i wogole - a infolnia mi na to ze sie da...
    nawet sami nie wiedza co maja ?

  • 6. Data: 2003-04-26 07:25:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze raz napisze, Ty sie chyba znasz:
    >
    > czy pop moze odbierac FAX ?

    POP ma możliwość wysyłania danych i faksów, ale nie odbierania.

    > nie chcieli zadzownic na mojego popa z faxem z centru telefonicznego - bo
    > www sie nie da na gsm poslac fax.

    Zaraz to sprawdzę. Ale też już mówiłem - ja zamawiałem testowo i zawsze
    telefon dzwonił. Po odebraniu słyszałem normalny sygnał faksu. Jednak
    odebrać go już nie sposób. :-)

    Nie rozumiem... Możesz jaśniej? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-04-26 08:45:39
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Zaraz to sprawdzę. Ale też już mówiłem - ja zamawiałem testowo i zawsze
    > telefon dzwonił. Po odebraniu słyszałem normalny sygnał faksu. Jednak
    > odebrać go już nie sposób. :-)

    Faktycznie wysyłanie faksów z serwisu telefonicznego coś kuleje. Zamówiłem
    na stacjonarkę i komórkę i cisza na obu numrach od jakiejś godzinki...

    Wniknę w temat...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-04-26 16:39:22
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    W artykule "b8dh13$j1k$...@n...onet.pl", czlowiek zwany "Wojciech Nawara"
    napisal :

> [...]
    >
    > Faktycznie wysyłanie faksów z serwisu telefonicznego coś kuleje.
    > Zamówiłem na stacjonarkę i komórkę i cisza na obu numrach od jakiejś

    ah... szkoda :(( chcialem przetestowac... , glupi POP :)

    ale sprawdze z simplusem pozniej :))

    jak podac numer ? 600 czy 0600 xxx ?

    Aha co to tego co nie zrozumieles - infolinia mowi mi ze z www da sie poslac
    na komorke - bullshit, wywala ze sie nie da na komorki i 0700 itd... eh :(

  • 9. Data: 2003-04-27 00:27:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > ah... szkoda :(( chcialem przetestowac... , glupi POP :)

    Konsultantka twierdzi, że faksy są kolejkowane i wysyłane w kolejności
    napływania zgłoszeń. Zobaczymy. Jutro znowu ich pomęczę...

    > ale sprawdze z simplusem pozniej :))

    Simplus też Ci faksu nie odbierze...

    > jak podac numer ? 600 czy 0600 xxx ?

    Obojętnie. O ile system oddzwoni w ogóle...

    > Aha co to tego co nie zrozumieles - infolinia mowi mi ze z www da sie
    poslac
    > na komorke - bullshit, wywala ze sie nie da na komorki i 0700 itd... eh
    :(

    Eeee, zwykła pomyłka. Trzeba było poprosić, żeby sobie sam ilinek albo
    ilinka sprawdziła...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-04-27 09:00:35
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    > używać tego 'banku'...
    >
    > Tylko nie każcie mi się rozpisywać dlaczego...

    a jeśli mógłbys to byłbym wdzięczny

    bo widzę właśnie że przyjęliśmy dokładnie ten sam kierunek tylko zwroty mamy
    przeciwne :-)
    ja właśnie przenoszę się ostatecznie z inteligo do mBanku (rachunek firmowy
    tu i tam)