  • 1. Data: 2003-04-08 08:44:32
    Temat: [ing] kilka pytań
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Tak więc mam już wszystko, czego chciałem od ING - HaloŚląski i ING Bank
    Online...

    Teraz zadam Wam kilka pytań, z uzyskaniem odpowiedzi na które był pewien
    problem...

    HaloŚląski:
    1. Historia transakcji na rachunku obejmuje jaki okres?
    2. Czy naprawdę trzeba znać numer rachunku, aby załatwić tam cokolwiek? W
    serwisie automatycznym TRZEBA podać trzy ostatnie cyfry numeru rachunku, a
    jeśli nie ma się ich przy sobie - nawet operator nie chce pomóc [kobitka
    stwierdziła, iż nie może mi podać numeru rchunku karty Maestro
    przedpłaconej]... A jak wygląda z obsługą operatorską - też wymagają
    podawania numeru rachunku do wszeslkich operacji / podglądu konta? Bo jeśli
    tak, to to jest DURNE...

    ING Bank Online:
    1. Historia transakcji - kiedyś zdawało mi się, że wprowadzono pewien okres,
    po jakim jest usuwana. Teraz HelpLine mówi, że historia od początku konta...
    Więc jak to jest?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-04-08 09:08:19
    Temat: Re: [ing] kilka pytań
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    > przedpłaconej]... A jak wygląda z obsługą operatorską - też wymagają
    > podawania numeru rachunku do wszeslkich operacji / podglądu konta? Bo jeśli
    Hmm. Wydaje mi się (z naciskiem na "wydaje") ze po podaniu PESEl-u
    powinno przejść wszystko.

> [...]
    > po jakim jest usuwana. Teraz HelpLine mówi, że historia od początku konta...

    Zdaje się, że po ostatnich zmianach (pod koniec stycznia) jest od
    początku (chyba).
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(
    A w laptopie zwaloną matrycę.

  • 3. Data: 2003-04-08 10:14:36
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | HaloŚląski:
    | 1. Historia transakcji na rachunku obejmuje jaki okres?

    U mnie nie dalej jak 12 miesięcy wstecz.

  • 4. Data: 2003-04-09 07:07:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ToGa" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > U mnie nie dalej jak 12 miesięcy wstecz.

    A ja sprawdziłem z moją kartą przedpłaconą, która już nie jest aktywna -
    widzę transakcje od początku jej powstania, czyli z marca 2002.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782