  • 1. Data: 2011-08-29 12:38:40
    Temat: [info] Alior - zmiana TOiP
    Od: xbartx <b...@h...net>

    ----------------
    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że od 1 października 2011 zmianie ulega Taryfa Opłat i
    Prowizji dla klientów indywidualnych.

    Najważniejsze zmiany w zakresie rachunków oszczędnościowych i
    oszczędnościowo-rozliczeniowych obejmują:
    - obniżenie opłaty za wydanie i wznowienie karty debetowej Debit
    MasterCard z funkcjonalnością PayPass do 0 zł,
    - zmianę wysokości opłaty za realizację przelewu w kwocie do 1 mln PLN
    poprzez system Sorbnet w oddziale lub placówce partnerskiej.

    Ponadto - w odniesieniu do wszystkich produktów - zniesiona została
    opłata za dochodzenie wymagalnych należności Banku przez zewnętrzną firmę
    windykacyjną.

    Zachęcamy do zapoznania się ze zmienioną treścią Taryfy dostępną na
    stronie internetowej banku w sekcji Opłaty i Prowizje.

    xbartx

  • 2. Data: 2011-08-29 15:40:11
    Temat: Re: [info] Alior - zmiana TOiP
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >- obniżenie opłaty za wydanie i wznowienie karty debetowej Debit
    >MasterCard z funkcjonalnością PayPass do 0 zł,

    To co, znowu wszystko za free w Alior Bank? Szykuje się fala powrotów?
    Jednak gremialne wycofywanie środków po wprowadzeniu opłat pomaga!

  • 3. Data: 2011-08-29 15:52:51
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    mx pisze:

    > To co, znowu wszystko za free w Alior Bank? Szykuje się fala powrotów?
    > Jednak gremialne wycofywanie środków po wprowadzeniu opłat pomaga!

    "Wydanie i wznowienie" - czyli jedyne co się zmienia to że za darmo
    oprócz zwykłej Maestro albo MC Debit można wziąć wersję z PayPass.
    Miesięczna opłata pozostaje, więc "wszystko za free" wciąż jedynie w
    GO/OO i dbNET (w tym ostatnim pod warunkiem wykonania jednej operacji
    kartą).

  • 4. Data: 2011-08-29 17:17:20
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"Wydanie i wznowienie" - czyli jedyne co się zmienia to że za darmo oprócz
    >zwykłej Maestro albo MC Debit można wziąć wersję z PayPass. Miesięczna
    >opłata pozostaje,

    No, ale jak się "zwykłej" nie ma? Można wziąć tylko z PayPass za free?
    Zbytnio ich karty nie pożądam, mam inne.

  • 5. Data: 2011-08-30 08:32:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" j3gbss$dfj$...@i...gazeta.pl

    > To co, znowu wszystko za free w Alior Bank? Szykuje się fala powrotów?
    > Jednak gremialne wycofywanie środków po wprowadzeniu opłat pomaga!

    A dorzucanie wisienek pomoc tę potęguje. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-08-30 20:17:40
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Informujemy, że od 1 października 2011 zmianie ulega Taryfa Opłat i ....
    >- obniżenie opłaty za wydanie i wznowienie karty debetowej Debit
    >MasterCard z funkcjonalnością PayPass do 0 zł,

    Poczytałem te ichnie regulaminy. W aliorDzbanku nie ma i nie będzie nic za
    free. Wydanie i wznowienie "Karta Debit MasterCard z funkcjonalnością
    PayPass" i "Karta MasterCard Debit (karta płaska)" teraz ZERO, "Karta Debit
    MasterCard zakupowa" i "Karta Debit MasterCard z wizerunkiem" nadal 15 PLN.
    Ale miesięczne opłaty 5+(4) za każdą z nich pozostają.
    Wiadomo też jak to z opłacaniem rachunków u nich. Każdy kto opłacił, ma
    teraz konto "ALIOR RACHUNKI BEZ OPŁAT". Do tego konta można mieć tylko
    "Karta MasterCard Debit (karta płaska)", 10 za wydanie, ale UWAGA, opłaty
    miesięczne ZERO bezwarunkowo.

    A wie ktoś czym się różnią (poza opłatą za wydanie)?
    "Karta MasterCard Debit (karta płaska)" i "Karta Debit MasterCard zakupowa"
    Płaskością-Wypukłością, skrótem MCD-DMC? "Zakupowe" to one obie są.