  • 1. Data: 2002-12-05 16:52:07
    Temat: KB24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No, jakos rzadko w sumie ktos pisze o KB24 :)
    To ja napisze...
    1) Chce sprawdzic ile kosztuje wydanie MC - www.kbsa.pl - za diabla
    nie chce mi do czesc z taryfa oplat (dziwne - bo strona glowna
    chodzi).
    Podsylam GG linki do Radomia i Pruszkowa ;) - znajomym tez nie
    wchodzi - widac cos blad.
    2) Wchodze na www.kb24.pl - loguje sie - jest ok.
    Robie przelewik - wybieram date przyszla - akceptuje - i dopiero teraz
    zauwazam, ze nie rozwiazali tego w ten sposob - ze jak ustawiam sobie
    date przyszla, to chce zeby wtedy to poszlo. Nie w KB - zebyc cos
    takiego zrobic _trzeba_ zaznaczyc opcje - przelew przyszly _i_ wybrac
    date przelewu.
    Samo wybranie daty - nie pomaga.
    Klikam na przycisk anuluj - mysli, mysli...
    Dalem mu spokoj - robie przelew od nowa.
    Tym razem wszystko ladnie zaznaczone - no to akceptujemy - PIN + 3
    cyferki z KB Karty.
    eee - co jest zle?
    Patrze - no nie caps lock wy;laczony - no to jeszcze raz...
    dupa... Hmmmm
    Co jest grane - zobacze jeszcze raz - kazdy przycisk naciskam
    uwaznie - trach bach wszystko poblokowane :)

    Dzwonie na infolinie rozmawiam z milym panem.

    Mowie, ze na 100% dobre haslo podalem 3 razy i mi zblokowalo.

    Podaje Nr seryjny:
    Wyrok:
    Karta zablokowana, 3 razy bledne haslo przy przelewie.
    - usmiech moj na twarzy - to wiem, przeciez mowilem

    - Prosze udac sie do placowki, wydadza nowa karte.
    - A tej nie da sie odblokowac?
    - Nie

    Fajny maja zatem system :)))

    A mnie czeka wycieczka do oddzialu, dobrzem ze blisko jest...

    P.S. Ktos ma pojecie czemu 3 razy odmowil? Cos mi sie zdaje, ze stara
    sesja wisiala w powietrzu...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-12-05 23:11:02
    Temat: Re: KB24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    hmm - cos mi na news.onet.pl nie widac tej informacji ;) KB filtruje
    hi hi