  • 1. Data: 2003-07-09 13:47:22
    Temat: gdzie szybko pożyczyć 3.000 zł?
    Od: Pento <v...@m...pl>

    No właśnie, gdzie szybko pożyczyć 3 tysiące, mam stałą pracę na umowę o
    dzieło i jeden kredyt w banku. Poręczyciele nie wchodzą w grę, ani żande
    inne zabezpieczenia.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-09 14:29:24
    Temat: Re: gdzie szybko pożyczyć 3.000 zł?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Pento wrote:
    > No właśnie, gdzie szybko pożyczyć 3 tysiące, mam stałą pracę na umowę
    > o dzieło i jeden kredyt w banku. Poręczyciele nie wchodzą w grę, ani
    > żande inne zabezpieczenia.

    Provident.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-09 14:39:09
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Provident.
    >

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    jezeli nie liczysz sie z kosztami

    poza tym jezeli masz zdolnosc kredytowa to mozesz isc do banku tylko bedzie
    on wymagal jakiego plynnego zabezpieczenia

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=349225

  • 4. Data: 2003-07-09 14:43:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bob wrote:

    > jezeli nie liczysz sie z kosztami

    Owszem.

    > poza tym jezeli masz zdolnosc kredytowa to mozesz isc do banku tylko
    > bedzie on wymagal jakiego plynnego zabezpieczenia

    Przecież napisał, że nie ma zabezpieczenia.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-07-09 17:01:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pento" <v...@m...pl> wrote in message
    > No właśnie, gdzie szybko pożyczyć 3 tysiące, mam stałą pracę na umowę o
    > dzieło i jeden kredyt w banku. Poręczyciele nie wchodzą w grę, ani żande
    > inne zabezpieczenia.

    Moze
    https://www.online.citibank.pl/portal/generic.jsp?co
    ntentID=pNlfKreCitiDow&contentType=PSDisplayContent&
    viewID=MY_PORTAL_VIEW&beanID=186
    albo
    http://www.raiffeisen.pl/0acb7582f33b4fe5d23be9b4b2e
    89679

    Inne banki zapewne beda wymagac dodatkowych zabezpieczen...

    Maciej

  • 6. Data: 2003-07-09 17:03:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > Inne banki zapewne beda wymagac dodatkowych zabezpieczen...

    Zapomnialbym o jeszcze jednym ;)
    http://www.gecapitalbank.pl/site/oferta/telekredyt.h
    tml

    Maciej

  • 7. Data: 2003-07-09 17:09:51
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Pento wrote:
    > No właśnie, gdzie szybko pożyczyć 3 tysiące, mam stałą pracę na umowę
    > o dzieło i jeden kredyt w banku. Poręczyciele nie wchodzą w grę, ani
    > żande inne zabezpieczenia.

    Czy pensja wpływa Ci na jakieś konto bankowe? Jeśli tak, to zapytaj w
    swoim banku - jako mały limit w koncie, może przyznają Ci na podstawie
    historii konta.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl