  • 21. Data: 2004-07-15 20:05:55
    Temat: Re: funt brytyjski i hologram?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> napisał(a):

    > no to napisz mu grzecznie, że poczekasz z wysyłką aż zapłaci :-)

    dla mnie sprawa jest o tyle dziwna, że on przecież na tym traci, bo te funty
    może wymienić na miejscu pewnie bez problemu, a w takim wypadku, to nie wiem
    na co liczy... może ma podobne przekonanie o Polsce jak niektórzy
    obcokrajowcy, że to kraj, w którym żyją smoki :-)

    --
    chairon

  • 22. Data: 2004-07-16 05:51:31
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > Ale nie tylko - choc zapewne nie musza, inne m.in. banki takze to
    > wymieniaja bez prowizji. Poza tym mozna je wymienic wysylajac banknoty
    > do BoE (listem wartosciowym), przysylaja czek.

    No tak, ale przysłanie czeku też kosztuje, więc pewnie sobie coś potrącą od
    otrzymanej sumy. A poza tym, to co ja się mam przejmować. Równie dobrze
    Niemiec mógłby komuś za coś zapłacić w DM, prawda?

    --
    chairon

  • 23. Data: 2004-07-16 09:32:15
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > dla mnie sprawa jest o tyle dziwna, że on przecież na tym traci, bo te
    funty
    > może wymienić na miejscu pewnie bez problemu, a w takim wypadku, to nie
    wiem

    Być może nie zrobił tego celowo. Może nie wiedział, nie zauważył, że to
    nieaktualne banknoty.
    Skontaktuj się z nim najpierw, potem oskarżaj

    On być może teraz wszystkich Polaków uważa za złodziei, poniekąd słusznie

  • 24. Data: 2004-07-16 23:39:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > No tak, ale przysłanie czeku też kosztuje, więc pewnie sobie coś potrącą od
    > otrzymanej sumy.

    BoE? Nie, dlaczego mieliby potracac? Pracownik, ktory sie tym zajmuje
    na miejscu takze dostaje pensje.

    Natomiast oczywiscie zamiana owego czeku na pieniadze w Polsce bedzie
    zapewne nieco kosztowac.
    --
    Krzysztof Halasa