  • 1. Data: 2002-08-15 09:57:56
    Temat: eee Nordea
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Godzina 12 a tu konsultantow nie ma...
    Moge sobie nagrac wiadomosc i zostanie odlsuchana.
    Ciekawe jak sobie ten bank radzi na polskim rynku?

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-15 13:11:10
    Temat: Re: eee Nordea
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ciekawe jak sobie ten bank radzi na polskim rynku?

    To Ty jestes expertem =)

  • 3. Data: 2002-08-15 17:52:28
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > To Ty jestes expertem =)

    Wlasnie Amra, to ty nam odpowiedz na to pytanie :)
    Bo posta do gazety.pl napiszemy i beda klapsy :P

    Pzd Travis

  • 4. Data: 2002-08-15 18:14:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wlasnie Amra, to ty nam odpowiedz na to pytanie :)
    > Bo posta do gazety.pl napiszemy i beda klapsy :P

    Trujecie ;)

  • 5. Data: 2002-08-15 18:35:14
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    > Godzina 12 a tu konsultantow nie ma...
    > Moge sobie nagrac wiadomosc i zostanie odlsuchana.
    > Ciekawe jak sobie ten bank radzi na polskim rynku?

    jak kazdy normalny bank - tak samo i ten nie pracuje w swieta, przeciez tam
    nie ma dyzuru w dni wolne

  • 6. Data: 2002-08-15 18:40:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > jak kazdy normalny bank - tak samo i ten nie pracuje w swieta, przeciez
    tam
    > nie ma dyzuru w dni wolne

    Czyli Lukas, mBank, Inteligo sa normalnie nienormalne? =)

  • 7. Data: 2002-08-15 19:37:38
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 15 Aug 2002 20:40:22 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

    >tam
    >
    >Czyli Lukas, mBank, Inteligo sa normalnie nienormalne? =)

    A czy to nie jest jednak dziwne, że człowiek może się obudzić w nocy z
    soboty na niedzielę, zadzwonić do banku i zrobić przelew? No i czy to
    na pewno jest potrzebne?

  • 8. Data: 2002-08-15 20:17:12
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A czy to nie jest jednak dziwne, że człowiek może się obudzić w nocy z
    > soboty na niedzielę, zadzwonić do banku i zrobić przelew? No i czy to
    > na pewno jest potrzebne?

    Mnie kilka razy uratowalo to dupsko.

  • 9. Data: 2002-08-15 20:19:09
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Aug 15, 2002 at 10:17:12PM +0200, minik wrote:

    > Mnie kilka razy uratowalo to dupsko.

    Szkoda ;-)))

    Ale jakbyco - mozesz liczyc na cebule ;-]

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-08-15 20:47:15
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Mnie kilka razy uratowalo to dupsko.

    Miałeś termin płatności na niedzielę ? :-)

    Karol