  • Data: 2004-06-02 08:23:19
    Temat: ePKO Inteligo - przelew poszedl OK
    Od: "pEgon" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie udalo mi sie jeszcze wejsc do serwisu WWW ani aktywowac karty, ale
    wlasnie dostalem SMS-a, ze moj przelew za energie elektryczną wyslany z ePKO
    w dniu 10 kwietnia z data realizacji 2 czerwca wlasnie poszedl z Inteligo i
    obciazyl moje konto, co swiadczy, ze zlecenia ePKO-wiczow sprzed dnia
    polaczenia sa realizowane wlasciwie.
    Czekam na mozliwosc aktywacji karty.
    pzdr
    pEgon