  • 11. Data: 2002-11-21 14:32:03
    Temat: Re: e-limit fortis i wyjasnienie
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > No nie ;-) Powolujesz sie na_Kodeks_Karny_a przytaczasz przepisy karne z
    > Kodeksu Spółek Handlowych ? ;-)))
    > A moze jeszcze cos z pb ?
    >
    > Hint: 296 kk i n.; Czasem tez 286 kk w zw. z art. 294 kk ;-P

    Było mniej co cytowania i miała to być jedynie sugestia, a nie dowód;
    zmieniam kk na "z m.in. KSH i kk" :-) Chodziło mi jedynie o wykazanie,
    że przekroczenie granic ryzyka biznesowego przez bank naraża jego organa
    na odpowiedzialność karną, czego świadomość nie jest powszechna; jej
    posiadanie skutkuje zapisami w regulamniach i procedurach, które w
    konkretnych przypadkach wydają się być nadmiernie restrykcyjne.

    Dogbert

  • 12. Data: 2002-11-21 14:40:55
    Temat: Re: e-limit fortis i wyjasnienie - najnowsza korespondencja - buahahaha
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Idź idź - a pożyczka w eurokoncie oprocentowana na 19,75% i się nie
    zmieniła od
    > przeszło roku mimo wielu obniżek stóp przez RPP (złodzieje jedni)

    Ale ja dostanie - w e-pakiecie nie ma szans ;)

  • 13. Data: 2002-11-21 14:48:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Było mniej co cytowania i miała to być jedynie sugestia, a nie dowód;
    > zmieniam kk na "z m.in. KSH i kk" :-)

    ;-))

    > Chodziło mi jedynie o wykazanie,
    > że przekroczenie granic ryzyka biznesowego przez bank naraża jego organa
    > na odpowiedzialność karną, czego świadomość nie jest powszechna;

    Powiem wiecej ;-) powolane wyzej przepisy, nie zawieraja ograniczenia, kto
    moze byc podmiotem tego przestepstwa. Zatem dotyczy to takze pracownikow, a
    nie tylko czlonkow zarzadu itd.

  • 14. Data: 2002-11-21 20:27:23
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

    > Powiem wiecej ;-) powolane wyzej przepisy, nie zawieraja ograniczenia, kto
    > moze byc podmiotem tego przestepstwa. Zatem dotyczy to takze pracownikow, a
    > nie tylko czlonkow zarzadu itd.

    Co więcej pracownik banku nie musi odnieść osobiście żadnej korzyści, by
    uznano go za winnego, a korzyść nie musi być majątkowa ;-)

    Dogbert, Członek Najwyższego Kierownictwa Nowej Klasy Panujcej.