  • 1. Data: 2002-08-14 09:21:37
    Temat: dwa dokumenty ze zdjeciem - zagadka
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Zgadnijcie w jakim banku do otwarcia rachunku wystarczy jak zwykle dowod
    osobisty, ale do otwarcia internetowego dostepu do tego rachunku trzeba
    pokazac drugi dokument ze zdjęciem
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-08-14 09:38:48
    Temat: Re: dwa dokumenty ze zdjeciem - zagadka
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Zgadnijcie w jakim banku do otwarcia rachunku wystarczy jak zwykle dowod
    > osobisty, ale do otwarcia internetowego dostepu do tego rachunku trzeba
    > pokazac drugi dokument ze zdjęciem

    INGBsk czy Invest?

  • 3. Data: 2002-08-14 09:59:12
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    ING nie
    otwieralem tam

    kazow

  • 4. Data: 2002-08-14 10:35:04
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Zgadnijcie w jakim banku do otwarcia rachunku wystarczy jak zwykle dowod
    > osobisty, ale do otwarcia internetowego dostepu do tego rachunku trzeba
    > pokazac drugi dokument ze zdjęciem

    "pokazać" czy "przesłać pocztą kserokopię" ?

    bo jeśli ta druga opcja, to zawsze lepiej zobaczyć dwa dokumenty

    no chyba, że chodzi o citibank :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-08-14 11:23:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <

    > "pokazać" czy "przesłać pocztą kserokopię" ?
    > bo jeśli ta druga opcja, to zawsze lepiej zobaczyć dwa dokumenty

    pokazać fizycznie w oddziale - wyśmiałem ich na miejscu, ale prawo jazdy
    pokazałem
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-08-14 16:00:53
    Temat: Re: dwa dokumenty ze zdjeciem - zagadka; Re: ING
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"

    > INGBsk czy Invest?

    Otoz jest to ING BSK OnLine - dzis caly dzien niedostepny, ale zalogowac sie
    mozna i zobaczyc menu

    Dostalem dwie ladne karty ale walcze z nimi na razie na pisemka nt
    oszukanczej reklamy, ze "Taryfa 0" jest bez oplaty za prowadzenie.
    Jest zero za prowadzenie ale 2 zl za wyciag comiesieczny, nawet jak nie
    zrobie zadnej operacji to mnie to kosztuje 2 zl/miesiac i niczym nie rozni
    sie to od konta Student gdzie jest 0 zl za wyciag a 2 zl/mies za
    prowadzenie.
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-08-14 16:08:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > sie to od konta Student gdzie jest 0 zl za wyciag a 2 zl/mies za
    > prowadzenie.

    No ale Ty studentem, wybacz nie jestes (chyba ze cory ;)

    P.S. A ja pojde i sobie zaloze te studenckie - w koncu jeszcze rok bede
    studentem ;) (przetestowac bank warto)

  • 8. Data: 2002-08-14 16:14:57
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > No ale Ty studentem, wybacz nie jestes (chyba ze cory ;)

    No tak, ale nadal to nie jest taryfa zero! Rozumialbym gdyby
    z wyciagu mozna bylo zrezygnowac a tak to zwykla niska pilka!

    > P.S. A ja pojde i sobie zaloze te studenckie - w koncu jeszcze rok bede
    > studentem ;) (przetestowac bank warto)

    Tez sie przejde niedlugo bo mam pod nosem ING i BP ale w tym drugim
    takie kolejki ze mi sie odechcialo ;-) No i te karty takie ladne :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-08-14 16:16:04
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Użytkownik "Wilczek"

    > Otoz jest to ING BSK OnLine

    co wygralem :-))) ?

    > Dostalem dwie ladne karty

    Maestro tez jest z jakims kwiatkiem tak jak VE?

    > ale walcze z nimi na razie na pisemka nt
    > oszukanczej reklamy, ze "Taryfa 0" jest bez oplaty za prowadzenie.

    Powodzenia!

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2002-08-14 16:16:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA

    > No ale Ty studentem, wybacz nie jestes (chyba ze cory ;)
    >
    > P.S. A ja pojde i sobie zaloze te studenckie - w koncu jeszcze rok bede
    > studentem ;) (przetestowac bank warto)

    ja tez po to otworzylem i nie chce konta student
    wkurza mnie glupia reklama ze zero oplat za prowadzenie - to samo moga
    zrobic z kazdym innym kontem przerzucalaj oplate za prowadzenie na oplate za
    wyciag
    *** blad ***
    PS - jak nie zmienia to slowo daje, ze zwroce sie do Arbitra Bankowego