  • 1. Data: 2002-08-14 08:15:00
    Temat: [BZWB] nie taki zły ;-)
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Ostatnio pisałem o tym jak starałem się o podwyższenie limitu na KKi
    jak dostałem odmowę z działu kredytów.

    Zirytowany napisałem do centrum kart, ze w mojej opini mój wniosek,
    albo nie został sprawdzony allbo też został sprawdzony na zasadzie
    "Nie ma umowy o pracę ? Do widzenia"
    Dodatkowo opisałem dotychczasową moją współpracę z bankiem, z pytaniem
    czy na pewno chcą tracić takiego porządnego (w sensie spłaty o czasie, brak
    przekroczeń limitu) klienta.

    Nie sądziłem, że to odniesie jakiś skutek, po prostu musiałem odreagować;)

    A tu dziś loguję się do BZWBK 24 i .... limit taki jaki chciałem. Ciekawy
    jestem tylko, czy przy okazji postanowili się przyjrzeć zasadom wyznaczania
    limitów kredytowych....

    KJ

  • 2. Data: 2002-08-14 10:09:30
    Temat: Re: [BZWB] nie taki zły ;-)
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    [.........]
> [...]
    >
    > A tu dziś loguję się do BZWBK 24 i .... limit taki jaki chciałem. Ciekawy
    > jestem tylko, czy przy okazji postanowili się przyjrzeć zasadom

    :)))) a ja dostałem odmowę z powodu "przekroczenia limitu przez 12 dni" ..
    przy czym o tym dowiedziałem się z infolinii i nikt nie umiał mi powiedzieć
    kiedy było to przekroczenie (wiem że było, bo nawet pisałem do nich "skargę"
    na brak blokady transakcji powyżej limitu oraz znacznie opóźnione
    księgowanie

    treść mojego pisma (pisałem w imieniu żony) :

    -----------------
    Proszę o ponowne rozpatrzenie wniosku o podwyższenie limitu kredytowego.
    W dniu 6 sierpnia otrzymałam informację podpisaną przez Panią XXXXXX,
    Managera ds. Obsługi i Reklamacji z informacją, że w chwili obecnej nie ma
    podstaw do pozytywnego rozpatrzenia wniosku o zwiększenie limitu.
    Ze względu na dużą ilość "miłych słów" w korespondencji sądzę, że listy tego
    typu generowane są automatycznie i nie przeanalizowano dokładnie mojego
    wniosku, ani historii kredytowej. Pomimo informacji, że dołożyli Państwo
    "wszelkich starań" oraz poddali wniosek "szczegółowej analizie" nie
    otrzymałam informacji co jest powodem odmowy, natomiast otrzymałam
    informację, że ponownie mogę starać się o kredyt po 6 miesiącach.
    W Centrum Obsługi Telefonicznej dowiedziałam się natomiast, że powodem
    odmowy jest przekroczenie limitu przez 12 dni w ciągu ostatnich 6 miesięcy,
    ponownie mogę starać się o podwyższenie limitu po 3 miesiącach, ale nie
    wiadomo kiedy ten limit został przekroczony.
    Nie neguję faktu, że limit przekroczyłam. Wskazuje to na fakt, że jest on
    dla mnie niewystarczający i dlatego staram się o jego podwyższenie.
    Dodatkowo chciałabym zwrócić uwagę na fakt, że przekroczenie limitu
    nastąpiło ze względu na opóźnione księgowanie transakcji i wyświetlanie ich
    w systemie elektronicznym. Poza tym nie rozumiem dlaczego system
    autoryzujący karty umożliwia dokonywania transakcji pomimo wyczerpania
    limitu (np. w banku Raiffeisen nie ma tego problemu i otrzymuje się odmowę
    wykonania transakcji).
    Dodam jeszcze, że przy ustalaniu limitu początkowego dla karty kredytowej
    brane były pod uwagę tylko zarobki moje, a obecnie, po 6 miesiącach
    systematycznego spłacania pełnego salda zadłużenia staramy się o
    podwyższenie limitu wspólnie z mężem.
    Proszę o ponowne rozpatrzenie mojego wniosku, a w przypadku ponownej
    negatywnej decyzji, proszę o przesłanie informacji o powodzie odmowy zamiast
    nic nieznaczących słów opisujących zalety WBK pod kątem "korzyści" i
    spełnienia "oczekiwań" klientów.

    -----------------

    efektu na razie nie znam - dopiero wczoraj wysłałem i nie liczyłem na jakiś
    rezultat, ale w świetle poprzediego listu ... zobaczymy

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-08-14 10:24:05
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:ajda5c$8v4$1@news2.tpi.pl...
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > [.........]
    [...]
    > treść mojego pisma (pisałem w imieniu żony) :
    [...]
    A gdzie pisałeś ?
    Bo ja ( o ile dobrze pamiętam) odmowę dostałem z komórki zajmującej się
    kredytami(chyba Wrocław) a swój list wysłałem do ichniego CK(Poznań)
    Wyszedłem z założenia, że trzeba wysłać gdzieś "na zewnątrz" działu
    kredytów.

    KJ

  • 4. Data: 2002-08-14 10:31:21
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

> [...]
    > kredytami(chyba Wrocław) a swój list wysłałem do ichniego CK(Poznań)
    > Wyszedłem z założenia, że trzeba wysłać gdzieś "na zewnątrz" działu

    ja raczej nie koresponduję z komórkami banków - jeśli odmawia mi Pani w
    okienku, to następne pismo piszę do centrali + kopia do wiadomości zarządu
    :))
    zresztą z ubezpieczycielami, lekarzami itp robię dokładnie to samo - zwykle
    skutkuje

    a więc napisałem od razu do Poznania , zresztą stamtąd otrzymałem odmowę (w
    sumie słusznie, bo naruszyłem regulamin, ale nie podoba mi się sposób
    "odmowy")

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2002-08-15 17:42:06
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)zresztą stamtąd otrzymałem odmowę (w
    > sumie słusznie, bo naruszyłem regulamin, ale nie podoba mi się sposób
    > "odmowy")

    A co to k... wojsko? Jest interes do zrobienia, to bank go robi, albo
    nie - będzie się odwoływał do zapisów regulaminowych, to się ludziska w
    końcu połapią, że są robieni w trąbę.

    Pzdr: Dogbert