eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Multibank i przelew zagraniczny
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2002-08-14 09:37:30
    Temat: Multibank i przelew zagraniczny
    Od: "RobertM" <r...@c...net>

    Witam :-)

    Dnia 7-ego sierpnia wykonalem przelew do Kanady w USD,
    i przelew zrealizowane dnia nastepnego (tak dostalem na
    potwierdzeniu z za granicy i multibanku )
    Fakt ze papierowe potwierdzenie dostalem dopiero wczoraj.

    Ale nie o tym mowa..
    Pieniadze sa juz na koncie odbiorcy, a ja nadal mam na moim
    koncie po zalogwaniu sie przez internet status "wyslany, koszty
    nie pobrane" ...Mimo ze przelew zrealizowany kilka dni temu.

    CZy ktos tez mial taka sytuacje ? (powinien byc status zrealizowany).

    Moglbym juz od kilku dni atakowac mojego wykonawce o
    wykonanie roboty :-) lecz nie wiedzialem ze juz ma pieniadze :(
    a tak ..

    Pozdrawiam,
    RobertM



  • 2. Data: 2002-08-14 11:22:34
    Temat: Re: Multibank i przelew zagraniczny
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertM" <r...@c...net> napisał w wiadomości
    news:ajd8c3$1oks$1@news2.ipartners.pl...
    > Ale nie o tym mowa..
    > Pieniadze sa juz na koncie odbiorcy, a ja nadal mam na moim
    > koncie po zalogwaniu sie przez internet status "wyslany, koszty
    > nie pobrane" ...Mimo ze przelew zrealizowany kilka dni temu.

    Pewnie jeszcze mogą być jakieś koszty banku odbiorcy

    Pozdrawiam
    Robert Wicik



  • 3. Data: 2002-08-14 11:29:17
    Temat: Re: Multibank i przelew zagraniczny
    Od: "RobertM" <r...@c...net>

    Nie, wszystkie koszty juz zostaly pobrane.
    Dzwonilem do Multilini, i tak mi powiedziano.
    (Pani sama sie dziwila...a dokument z banku zagranicznego
    tez dostalem)

    Status powinien byc juz "zrealizowany".

    Interesuje mnie, czy komus tez sie takie cos zdarzalo.

    Dzieki za odpowiedz,
    Pozdrawiam,
    RobertM


    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ajde94$3gq$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "RobertM" <r...@c...net> napisał w wiadomości
    > news:ajd8c3$1oks$1@news2.ipartners.pl...
    > > Ale nie o tym mowa..
    > > Pieniadze sa juz na koncie odbiorcy, a ja nadal mam na moim
    > > koncie po zalogwaniu sie przez internet status "wyslany, koszty
    > > nie pobrane" ...Mimo ze przelew zrealizowany kilka dni temu.
    >
    > Pewnie jeszcze mogą być jakieś koszty banku odbiorcy
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik
    >
    >



  • 4. Data: 2002-08-14 11:47:04
    Temat: Re: Multibank i przelew zagraniczny
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Status powinien byc juz "zrealizowany".
    >
    > Interesuje mnie, czy komus tez sie takie cos zdarzalo.

    He, he he - pewnie za wiele nie porobili tych przelewow i tak i jeszcze
    cwicza ;)

    Ja np zrobilem kilka Pz w Multi - ktore nie zadzialaly - bo trzeba wysylac
    wszystko najpierw do wykonawcy uslug.
    No i teraz mam np dwa razy w zakladce polecenie zaplaty od Ideii ;)))
    (dziala 3, a mam wszystkiego 6)



  • 5. Data: 2002-08-14 14:04:24
    Temat: Re: Multibank i przelew zagraniczny
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "RobertM" <r...@c...net> wrote in message
    news:ajd8c3$1oks$1@news2.ipartners.pl...
    > Moglbym juz od kilku dni atakowac mojego wykonawce o
    > wykonanie roboty :-) lecz nie wiedzialem ze juz ma pieniadze :(
    > a tak ..

    A po co są stworzone helpy w MultiBanku? :-)))

    ---------------------------------------
    STATUS
    Znajdziesz tutaj informację o tym, na jakim etapie realizacji jest
    obecnie Twój wniosek.
    Status W TRAKCIE REALIZACJI - Twój wniosek przelewu jest obecnie
    opracowywany przez pracownika Wydziału Operacji Walutowych.

    Status OCZEKUJĄCY - Twój wniosek przelewu oczekuje na rejestrację i
    realizację, możesz go jeszcze anulować przez multilinię lub w placówce
    MultiBanku.

    Status WYSŁANY KOSZTY NIE POBRANE - Twój wniosek przelewu został
    zrealizowany, ale ze względu na zaznaczoną przez Ciebie opcję "Prowizje i
    opłaty pokrywa Zleceniodawca" Twój rachunek zostanie obciążony kosztami
    banku zagranicznego.

    Status ODRZUCONY - Twój wniosek przelewu nie zostanie zrealizowany,
    przyczynę odrzucenia znajdziesz w "Szczegółach przelewu zagranicznego" w
    polu "Powód odrzucenia".

    Status ZREALIZOWANY - Twój wniosek przelewu został zrealizowany
    (obciążono Twój rachunek, rozliczono koszty bankowe, uznano rachunek
    odbiorcy przelewu za granicą).

    Status WSZYSTKIE - wszystkie wnioski przelewu złożone z Twojego
    rachunku.

    -------------------------------


    Pozdrawiam
    K. Kowalski


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1