  • 1. Data: 2003-03-05 09:31:18
    Temat: Kredyt dla studenta
    Od: Michał <m...@w...pl>

    Witam
    Nie wiem czy dobrze trafilem z grupa ale zaryzykuje i spytam sie..

    Czy student moze liczyc na kredyt ?
    Mam miesieczne dochody w wielkosci 800 zl i sa to stale dochody

    w jakim banku, warunkach i w jakiej wysokosci moge dostac kredyt ( o ile
    wogole moge )?

    dziekuje z gory za odp
    Michal

  • 2. Data: 2003-03-05 10:41:51
    Temat: Re: Kredyt dla studenta
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Michał" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Mam miesieczne dochody w wielkosci 800 zl i sa to stale dochody
    >
    > w jakim banku, warunkach i w jakiej wysokosci moge dostac kredyt ( o ile

    Umowa zlecenie, umowa o pracę? brutto ? netto? na czas okreslony,
    nieokreslony?
    Generalnie wiekszosc bankow po trzech miesiacach wplywow uruchomi ci kredyt
    w koncie.
    np 4 razy wplywy na konto.

  • 3. Data: 2003-03-05 11:15:49
    Od: Michał <m...@w...pl>

> [...]
    > nieokreslony?
    > Generalnie wiekszosc bankow po trzech miesiacach wplywow uruchomi ci

    umowa o prace na czas okreslony zaczalem w tym miesiacu mam na 7 miesiecy..
    .. a moze tak kredyt w oparciu o zyrantow ?
    jest taka mozliwosc ?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-03-05 12:20:19
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > kredyt
    > >
    > umowa o prace na czas okreslony zaczalem w tym miesiacu mam na 7
    miesiecy..
    > .. a moze tak kredyt w oparciu o zyrantow ?
    > jest taka mozliwosc ?

    A ile ty tego kredytu potrzebujesz.

  • 5. Data: 2003-03-07 22:59:26
    Od: Adam Piotrowicz <lviz@::gnu.bg.univ.gda.pl>

    Michał był łaskaw napisać:

    > miesiecy.. .. a moze tak kredyt w oparciu o zyrantow ?

    Ja nie mam żadnych dochodów i dostałem żyrowany przez rodziców
    preferencyjny kredyt studencki (PKO BP) ... Podać warunki ?

    --
    Adam Piotrowicz
    lviz(at)gnu.bg.univ.gda.pl