  • 1. Data: 2003-03-05 08:15:46
    Temat: Mbank- prosba o kontakt telefoniczny
    Od: "andi" <a...@p...fm>

    Nie wiem czy bylo ale....
    Do pewnego czasu prosba o kontakt telefoniczny w Mbanku realizowana była
    punktualnie.
    Dwa tygodnie temu zleciłem kontakt na piątek na 21. Mlinka zadzwonila w
    sobote ok. 10 /?!/
    Na 4 marca na 14 zamowilem kolejny kontakt... dzis jest 5 marca.... a ja
    czekam dalej
    Czy Wy tez macie takie problemy

    PS. Moze Mbank zbyt szybko zdobyl zbyt duzo klientów? I nie wyrabia sie?

  • 2. Data: 2003-03-05 14:22:48
    Temat: Re: Mbank- prosba o kontakt telefoniczny
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Tez masz problem. Ja zamowilem z 2 tygodnie temu. Najwazniejsze byc
    cierpliwym i wyrozumialym. Moze zadzwonia w grudniu,to przy okazji zlozymy
    sobie zyczenia swiateczne ;) A tak na serio to tez zauwazylem,ze mBank wraz
    ze wzrostem liczby klientow nie wyrabia sie z niczym. Do tego przez ostatnie
    2 dni byly problemy z serwisem.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2003-03-05 14:24:59
    Od: "PrzemekH" <h...@g...pl>

    Zdecydowanie sie nie wyrabia. Co miesiac jest nowa rekrutacja do call centre
    :)

  • 4. Data: 2003-03-05 14:26:51
    Od: "Feanor" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "PrzemekH" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zdecydowanie sie nie wyrabia. Co miesiac jest nowa rekrutacja do call
    centre
    > :)
    No właśnie dodzwonienie się na mlinie graniczy z cudem , ja zrezygnowałem po
    30min ...:(

    Pozdr.