  • 1. Data: 2005-04-14 09:08:55
    Temat: debet?
    Od: "lukas" <m...@g...pl>

    brak dochodow-czeste wplywy na konto, kto da mi debet? 200zl???? jaki bank
    wybrac?

  • 2. Data: 2005-04-14 09:47:20
    Temat: Re: debet?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 11:08:55 +0200, lukas napisał(a):

    > brak dochodow-czeste wplywy na konto, kto da mi debet? 200zl???? jaki bank
    > wybrac?

    po pol roku mBank - tak ze dwa razy wiecej niz srednie miesieczne wplywy z
    tych 6 miesiecu

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 3. Data: 2005-04-14 09:55:58
    Od: "S.T. " <n...@W...gazeta.pl>

    Michał Dąbrowski <d...@S...pl> napisał(a):

    > po pol roku mBank - tak ze dwa razy wiecej niz srednie miesieczne wplywy z
    > tych 6 miesiecu

    Zanim zaczniesz udzielać rad,
    polecam zapoznać się z ofertą mBanku (debet jest tylko dla firm)
    tudzież nauczyć się rozróżniać dopuszczalne saldo debetowe
    od kredytu odnawialnego.

  • 4. Data: 2005-04-14 10:29:25
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 09:55:58 +0000 (UTC), S.T. napisał(a):

    > Zanim zaczniesz udzielać rad,
    > polecam zapoznać się z ofertą mBanku (debet jest tylko dla firm)
    > tudzież nauczyć się rozróżniać dopuszczalne saldo debetowe
    > od kredytu odnawialnego.

    zanim zaczniesz udzialec pouczen polecam wczus sie w sytuacje pytajacego,
    ktory raczej nie rozroznia termiow debet i kredyt odnawialny i uzywa slowa
    debet w potocznym rozumieniu tego slowa - moge wyjac ze sciany (zaplacic w
    sklepie) wiecej niz mam na koncie, a potem bede to musial kiedys oddac

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2005-04-14 10:56:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Michał Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > debet w potocznym rozumieniu tego slowa - moge wyjac ze sciany (zaplacic w
    > sklepie) wiecej niz mam na koncie, a potem bede to musial kiedys oddac

    Gratuluję tej niesamowitej zdolności empatii,
    niestety nie posiadam takich umiejętności,
    ale rozumiem, że Ty tak się wczułeś w jego sytuację,
    że jesteś pewien, że gotów jest zapłacić 50zł prowizji
    za przyznanie limitu kredytowego w wysokości circa 200zł.

  • 6. Data: 2005-04-14 11:05:40
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 12:56:19 +0200, S.T. napisał(a):

    > ale rozumiem, że Ty tak się wczułeś w jego sytuację,
    > że jesteś pewien, że gotów jest zapłacić 50zł prowizji
    > za przyznanie limitu kredytowego w wysokości circa 200zł.

    po pol roku jest "propozycja" darmowego krdytu odnawialnego, a potem co
    roku 1% udzielone salda, wiec 2 zl jakos przeboleje i to dopiero od 2. roku

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl