  • Data: 2006-08-01 16:02:55
    Temat: czy zostać w Inteligo?
    Od: "Zagłoba" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    proszę Was o poradę. Obecnie posiadam konto w Inteligo, wpływy na konto
    około 2.500 - 3.000 zł miesięcznie. Schody zaczęły się w Inteligo, kiedy
    zaszła potrzeba zrobienia karty kredytowej wypukłej. Okazało się, że
    Inteligo takowej nie posiada w ofercie! W związku z tym zastanawiam się nad
    założeniem konta w innym banku, aby mieć konto osobiste i kartę wypukłą w
    tym samym banku.
    Moje kryteria są następujące:
    - darmowe przelewy przez bankowość elektroniczną
    - wysokie bezpieczeńśtwo transakcji wirtualnych
    - koniecznie serwis SMS, najlepiej taki jak w Inteligo, czyli "online" -
    przychodzi np. przelew i dostaję info SMS-em, że właśnie przyszedł i stan
    konta obecnie wynosi ileś tam złotych.
    - dostęp do jak największej ilości bankomatów bez prowizji.

    Moje typu są następujące:
    - Lukas z kontem PRO
    - BPH z Sezam max
    - BZ WBK z kontem prestiż
    - pozostanie w Inteligo i zrobienie kredytówki w innym banku

    Co mi polecacie? Przejrzałem strony i oferty poszczególnych banków, ale nie
    ma to jak opinia użytkowników w necie.

    Pozdrawiam

    Zagłoba