  • 1. Data: 2010-04-09 14:27:11
    Temat: czy open daje jeszcze propozycje?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    kiedyś open dawał propozycje lepsze niż na stronie jak kończyla się lokata
    teraz jest przycisk przedłóż, nie wiem czy wcisnąć czy czekać na telefon

  • 2. Data: 2010-04-09 14:54:29
    Temat: Re: czy open daje jeszcze propozycje?
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > kiedyś open dawał propozycje lepsze niż na stronie jak kończyla się lokata
    > teraz jest przycisk przedłóż, nie wiem czy wcisnąć czy czekać na telefon

    Dawał ostatnio, gdy wziąć ich KK i zacząć nią płacić.
    https://www.keepitsimple.pl/index.php

  • 3. Data: 2010-04-09 14:56:38
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    możesz sam zadzwonić, weryfikują i wykonują
    Proponują 2 warianty
    1) 0,5% więcej jak wezmiesz darmową kartę keep it simple
    2) 7,5 tys zł na 8% na 3 m-ce + fundusz Noble za 7,5 tys (minus opłata 300 zł)

  • 4. Data: 2010-04-09 15:21:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik " aneczka.jedna" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hpnf76$44n$1@inews.gazeta.pl...
    > możesz sam zadzwonić, weryfikują i wykonują
    > Proponują 2 warianty
    > 1) 0,5% więcej jak wezmiesz darmową kartę keep it simple
    mam już

    > 2) 7,5 tys zł na 8% na 3 m-ce + fundusz Noble za 7,5 tys (minus opłata 300
    > zł)

    nie tak, normalna lokata np. na 1160zl kończy mi się
    kiedyś dzwonili przed azkończenie o ile lokata była nieodnawialna
    dawali zawsze lepszy procent niż na stronie

  • 5. Data: 2010-04-09 16:21:49
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > kiedyś dzwonili przed azkończenie o ile lokata była nieodnawialna
    > dawali zawsze lepszy procent niż na stronie

    Mi zadzwonili ale podali dłuższy termin lokaty na lepszy procent. A ponieważ
    nie jestem zainteresowany to nie prowadziłem dalej co i jak
    Potrzebuje krótki termin.

    --
    Irokez