  • 1. Data: 2007-10-22 07:25:05
    Temat: czemu jeszcze kk są płatne?
    Od: el <e...@n...pl>

    Czy to nie groteska, że w momencie gdzie karty rozdają prawie na każdym
    rogu to w dalszym ciągu trzeba za nie płacić??

    mam na myśli min złotą rybkę.

  • 2. Data: 2007-10-22 07:43:50
    Temat: Re: czemu jeszcze kk są płatne?
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "el" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to nie groteska, że w momencie gdzie karty rozdają prawie na każdym
    > rogu to w dalszym ciągu trzeba za nie płacić??

    zdecyduj sie - rozdają czy każą płacić?
    Bo raczej jest i tak i tak, zależy u kogo.

    > mam na myśli min złotą rybkę.

    masz dwa wyjscia - albo weźmiesz darmową w innym banku albo wykupisz mBank i
    zmienisz prezesa na takiego który cię będzie słuchał...;-))

    Sławek

  • 3. Data: 2007-10-22 08:42:01
    Od: el <e...@n...pl>

    Slavekk pisze:
> [...]
    >
    > masz dwa wyjscia - albo weźmiesz darmową w innym banku albo wykupisz mBank i
    > zmienisz prezesa na takiego który cię będzie słuchał...;-))

    mbank to tylko przykład. chodziło mi ogólnie o traktowanie kk jako
    usługi za którą trzeba płacić, gdy dla wielu banków mocno zależy, żeby
    wcisnąć kk... ciekawe czy szybko się to zmieni.

  • 4. Data: 2007-10-22 08:46:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Paź, 09:25, el <e...@n...pl> wrote:
    > Czy to nie groteska, że w momencie gdzie karty rozdają prawie na każdym
    > rogu to w dalszym ciągu trzeba za nie płacić??
    >
    > mam na myśli min złotą rybkę.

    Widocznie wychodza z zalozenia, ze jest warta swojej ceny.
    Zreszta mozesz ja miec za darmo - podaja obrot roczny jaki jest
    potrzebny do zniesienia oplat.

    Zreszta, zakladajac, ze splacasz karte w GP i robisz nia zakupy na
    okolo 1000 zl miesiecznie. Jesli przeznaczone na splate karty
    pieniadze wrzucasz na emaxplus i zabierasz stamtad w dzien splaty
    karty, to oprocentowanie tych kwot w ciagu roku spokojnie pokryje ci
    koszty karty.

  • 5. Data: 2007-10-22 08:51:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Paź, 10:42, el <e...@n...pl> wrote:

    > mbank to tylko przykład. chodziło mi ogólnie o traktowanie kk jako
    > usługi za którą trzeba płacić, gdy dla wielu banków mocno zależy, żeby
    > wcisnąć kk... ciekawe czy szybko się to zmieni.

    A limit debetowy w koncie tez wciskaja za darmo?

    Banki maja rozna strategie,sprowadzajace sie do jednego - jak zeobic,
    zeby zarobic (na karcie).
    Sadze, ze mBank zaklada, ze wiekszosc korzystajacych z ich kart bedize
    spalcala je w GP, niezadluzajac sie na karcie. Stad przewidywane
    mniejsze wplywy z odsetek.
    Zreszta w pierwszym roku w mBank chyba tez kK jest latwa do uzyskania
    za darmo, bezposredni, lub poprzez wyrobienie darmo karty w innym
    banku i przeniesienie do mBanku.

  • 6. Data: 2007-10-22 16:28:31
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    a banki , ktore daja karty za darmo, albo anuluja oplaty jesli sam sie do
    nich skierowales...
    nawet zlote karty... ale trzeba te karty uzywac a nie trzymac w portfelu dla
    szpanu
    bank to nie fundacja, na czyms musi zarabiac

  • 7. Data: 2007-10-23 07:20:20
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > mbank to tylko przykład. chodziło mi ogólnie o traktowanie kk jako usługi
    > za którą trzeba płacić, gdy dla wielu banków mocno zależy, żeby wcisnąć
    > kk... ciekawe czy szybko się to zmieni.

    Za każdą usługę trzeba płacić i kapitalizm raczej się szybko nie zmieni.
    A jesli chodzi o KK to są rózne metody zachecania klienta. Własnie dostałem
    ulotkę KK HSBC która kosztuje 49zł/rok ale oddają 0,5% obrotów na konto
    karty. Łatwo policzyć ile trzeba zrobić rocznego obrotu żeby karta była za
    darmo.

    Sławek

  • 8. Data: 2007-10-23 08:54:42
    Od: "dagmara" <k...@a...pl>

    > Czy to nie groteska, że w momencie gdzie karty rozdają prawie na każdym
    > rogu to w dalszym ciągu trzeba za nie płacić??
    >
    > mam na myśli min złotą rybkę.
    mam ten sam problem-jestem zbulwersowana

  • 9. Data: 2007-10-23 10:07:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    obrotów na konto
    > karty. Łatwo policzyć ile trzeba zrobić rocznego obrotu żeby karta była za

    Nie ma górnej granicy??
    Bo bym sobie w ciągu roku pół pensyjki dorobił... ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 10. Data: 2007-10-23 10:08:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Bo bym sobie w ciągu roku pół pensyjki dorobił... ;)

    No nie, przegiąłem o jedno zero... ;))
    Tylko 5% pensyjki... :((