  • 1. Data: 2007-10-22 08:13:17
    Temat: Cetelem bank i ich karta kredytowa
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    Witam!

    Kupiłem coś na raty. Wszystko ładnie pięknie (no może nie do końca, bo
    opisywałem tutaj problem z tym bankiem, ale to nieważne teraz).

    Po paru miesiącach przychodzi do mnie karta kredytowa.
    Karta kredytowa, której nie chciałem. Nie zamawiałem (tak mi się wydaje).
    Nie jest mi ona do niczego potrzebna...
    Po cholerę banki wciskają klientom karty kredytowe??

    Co robić? Pisać do banku, dzwonić? Nie przejmować się? Z tego co wiem to
    samo posiadanie takiej karty obniża moją zdolność kredytową.

    Jakie są Wasze doświadczenia w tego typu sytuacjach?

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 2. Data: 2007-10-22 08:19:10
    Temat: Re: Cetelem bank i ich karta kredytowa
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Jacek Wojaczyński pisze:
> [...]
    > samo posiadanie takiej karty obniża moją zdolność kredytową.
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia w tego typu sytuacjach?

    W umowie kredytowej się na to zgodziłeś.
    Najlepiej wyślij wypowiedzenie umowy o kartę i koniecznie zarządaj
    potwierdzenia tego faktu. Cetelem to toporny bank i zerknij na koszty
    tej karty.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-10-22 09:44:09
    Od: "Krzysztof S." <k...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > samo posiadanie takiej karty obniża moją zdolność kredytową.
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia w tego typu sytuacjach?

    Witam.
    Jakieś trzy lata temu kupowałem coś na raty i przysłali mi tę kartę. Ta
    karta była w umowie jako opcja, że jak zaczniesz używac, to bulisz. Warunki
    użytkowania bardzo niekorzystne raczej. Po prostu nic nie robiłem. Przez 1,5
    roku przysyłali jakieś reklamówki i w końcu się odczepili.

    Krzysztof

  • 4. Data: 2007-10-22 16:26:12
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    nie przyslali listem poleconym , wiec mogles nie dostac
    nie przejmuj sie i juz
    choc sami kusza bo podnosza limity.... i mozesz bez zaswiadczen o zarobkach
    dalej kupowac w tych samych sklepach w promocji 0%

  • 5. Data: 2007-10-24 14:19:29
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Jacek Wojaczyński pisze:
> [...]
    > samo posiadanie takiej karty obniża moją zdolność kredytową.
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia w tego typu sytuacjach?

    Siostra miała to samo, karta została przecięta i odesłana do banku z
    pisemkiem rozwiązującym umowę o kk gdyż taka umowę podpisała podpisując
    umowę ratalną, po kilku tygodniach przysłali pismo o rozwiązaniu umowy o kk

  • 6. Data: 2007-12-18 22:59:02
    Od: b...@g...com

    w moim przypadku również kupiłem coś na raty
    po jakimś czasie otrzymałem karte kredytową z limitem 100zł
    użyłem tej karty raz kredyt należy spłacić w ciągu 4 lat min 40zł
    miesięcznie a odsetki to nawet do 15zł miesięcznie bo nieraz okazuje
    się że kwota się zaksięgowała nie w terminie. myślałem sobie że
    wyrównałem kredyt a okazuję się zę mam do spłacenia tyle ile na
    początku :-/
    uważajcie na kartky kredytowe!!!