  • 1. Data: 2007-10-21 19:16:26
    Temat: Prosba o ocene warunkow kredytu hipotecznego
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Witam,

    chcialbym sie poradzic odnosnie kredytu hipotecznego. Pewna osoba (53
    lata) chce wziac kredyt hipoteczny na 135.000zl. Byla w Multibanku i
    zaoferowali jej nastepujace warunki:

    http://img138.imageshack.us/my.php?image=87191471ch3
    .jpg

    Chcialbym prosic o ocene atrakcyjnosci tych warunkow. Jest to ciekawa
    oferta czy moze znacie jakies banki, w ktorych oferta z duzym
    prawdopodobienstwem bedzie lepsza?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 2. Data: 2007-10-22 11:22:26
    Temat: Re: Prosba o ocene warunkow kredytu hipotecznego
    Od: " " <n...@g...pl>

    Michal Raczko <U...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Chcialbym prosic o ocene atrakcyjnosci tych warunkow. Jest to ciekawa
    > oferta czy moze znacie jakies banki, w ktorych oferta z duzym

    Nie wiem, ja się nie znam, ale jak na moje oko, to szukają jelenia:
    1. marża 3%! 8-o

    mi pierwszy z brzegu bank proponował marżę 1,5% przy CHF lub 0,9% w zł. Więc
    wydaje mi się, że marża 3% to po prostu jakieś wygłupy.

    2. ubezpieczenie do czasu prawomocnego wpisu w hipotekę 0,2% + podwyższone
    oprocentowanie o 1,5% - podobnie jak wyżej. Ja płacę 1% podwyższonego
    oprocentowania i żadnych opłat jednorazowych.

    3. prowizja za udzielenie kredytu to też w dzisiejszych czasach już wstyd.