  • Data: 2004-06-07 15:43:10
    Temat: czek z IRS gdzie tanio i szybko zrealizowac ?
    Od: Dige <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Za glosem grupy udalem sie dzis do PKO SA, bo jak twierdzili niektorzy
    realizuja tam takie czeki w 6 tygodni, nawet od reki, ale tylko te z IRSa...

    Pani w okeinku oznajmija, ze po pierwsze musze miec konto, realizacja
    czeku bedzie trwala 6 tygodni i bedzie kosztowala ok. 37 zl (czek opiewa
    na kwote 1100 $).

    Czy sa jakies alternatywy, by zrealizowac taaki czek nieco szybciej i za
    mniejsze pieniadze ? Udalo mi sie ustalic z Bank Slaski zrobi to za 15 zl
    jesli ma sie u nich kono, ale pani nie byla zbyt przekonywujaca i mam
    wrazenie, ze sama nie wiedziala ile to moze kosztowac. Poza tym mam zle
    doswiadczenia z tym bakiem, wiec omijam ich szerokim lukiem.

    Podpowiedzcie ;)

    --
    Dige