  • 1. Data: 2011-09-13 15:04:48
    Temat: co zrobili Wegrzy, z frankiem moze u nas warto?
    Od: "waldemar Kusiaty" <k...@g...pl>

    http://rynki.blogspot.com/2011/09/hungary-and-swissi
    e-francs-zapped.html

  • 2. Data: 2011-09-13 17:54:37
    Temat: Re: co zrobili Wegrzy, z frankiem moze u nas warto?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Sep 2011 15:04:48 +0000 (UTC), w <j4nreg$e4t$1@inews.gazeta.pl>,
    "waldemar Kusiaty" <k...@g...pl> napisał(-a):

    > http://rynki.blogspot.com/2011/09/hungary-and-swissi
    e-francs-zapped.html

    A po co?

  • 3. Data: 2011-09-13 19:06:12
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "waldemar Kusiaty" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j4nreg$e4t$1@inews.gazeta.pl...
    > http://rynki.blogspot.com/2011/09/hungary-and-swissi
    e-francs-zapped.html

    Duch Leppera przejął kontrolę nad rozumkiem?
    --
    marfi

  • 4. Data: 2011-09-13 20:26:35
    Od: "waldemar Kusiaty" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "waldemar Kusiaty" <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:j4nreg$e4t$1@inews.gazeta.pl...
    > >

    > Duch Leppera przejął kontrolę nad rozumkiem?

    Przynajmniej ludziom będzie lzej. Czy zawsze za błędy banków musi płacic całe
    społeczeństwo? Zwłaszcz jeśli banki są w obcych rękach,,,

  • 5. Data: 2011-09-13 21:00:48
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "waldemar Kusiaty" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j4oe9r$b47$1@inews.gazeta.pl...

    > Przynajmniej ludziom będzie lzej. Czy zawsze za błędy banków musi płacic
    > całe
    > społeczeństwo? Zwłaszcz jeśli banki są w obcych rękach,,,

    Mnie będzie lżej gdy spłacę twoje kredyty, młocie?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2011-09-13 21:13:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie będzie lżej gdy spłacę twoje kredyty, młocie?

    Może lepiej będzie "tumanie" zamiast "młocie"?
    Albo "tumanowaty młocie"?
    A może masz inne propozycje odnośnie stanu swojego umysłu?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2011-09-14 05:45:40
    Od: "JarekC" <j...@c...mysite.pl>

    > Przynajmniej ludziom będzie lzej. Czy zawsze za błędy banków musi płacic
    > całe
    > społeczeństwo? Zwłaszcz jeśli banki są w obcych rękach,,,

    Sorry ale ktoś świadomie brał kredyt we franku więc nie ma co zwalać winy na
    banki. Poza tym ludzie którzy wzięli kredyt we franku i tak płacą mniejsze
    raty niż na przykład ja - majacy kredyt w zł.

  • 8. Data: 2011-09-14 11:08:32
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-14 07:45, JarekC pisze:

    > Sorry ale ktoś świadomie brał kredyt we franku

    Ja bralem... i to teoretycznie w takim momencie, ze gorzej juz sie nie
    dalo...

    > więc nie ma co zwalać
    > winy na banki.

    Banki i tak sa wszystkiemu winne...

    > Poza tym ludzie którzy wzięli kredyt we franku i tak
    > płacą mniejsze raty niż na przykład ja - majacy kredyt w zł.

    Ale zobacz, ze tobie z miesiaca na miesiac spada kwota calkowitego
    zadluzenia, mi mimo splacania rosnie :-( (tzn rosnie po przeliczeniu na
    PLN, bo we frankach tez spada).

    W kilku punktach masz jednak racje - kredyt bralem swiadomie i patrzac
    na miesieczne raty (a dokladniej probojac porownac je z ew. ratami w
    przypadku analogicznego kredytu w PLN) - ciagle jestem zadowolony z tej
    decyzji...

    Pozdro

    Maseł