  • 1. Data: 2011-09-13 19:57:48
    Temat: A gdzie jest kolega Werbiński ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Pamiętacie tego kolegę co zawsze zarabiał ?. Gdzieś coś ostatnio zaginął po
    nim słuch ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-13 20:24:34
    Temat: Re: A gdzie jest kolega Werbiński ?.
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?
    > Pamiętacie tego kolegę co zawsze zarabiał ?. Gdzieś coś ostatnio zaginął
    > po nim słuch ....

    zarobiony jest
    ciągle dokupuje taniej ;-)

  • 3. Data: 2011-09-13 21:17:45
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PM <x...@w...pl> napisał(a):

    > ?
    > >
    > zarobiony jest
    > ciągle dokupuje taniej ;-)

    Po przejściu na Windows 7 i debilny Live Mail nie mogę skonfigurować
    czytnika do pisania. Tylko czytam od paru mies. Jak zainstaluję OE na XP, to
    będę pisał częściej.

    I tak Endrju czytam Twoje głupie wypowiedzi na temat wiary... Przypomina mi
    się jak broniłeś teorii zamachu w Smoleńsku. Tu i tam w oczy uderza głęboka
    wiara zastępująca rzetelną wiedzę i naukę. Żenada i ciemnogród. Popraw się
    Endrju.

    Z drugiej strony, dla kontrastu najwyżej oceniam wypowiedzi Totusa. Lubię
    też teksty Fatso.

    Siedziałem w większości na akcjach do wiosny. W maju pozbyłem się większości
    akcji i w portfelu zostało ich 20%. Taka ilość ma zostać niezależnie od tego
    czy przebijemy dołki sprzed trzech lat czy nie. Czekam na okazję do zakupu i
    śmieję się z tych, co nie widzieli tego co nadchodzi. :-)))
    W tym roku ciągle jestem na plusie.

    --
    Jan Werbiński

  • 4. Data: 2011-09-13 21:26:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Po przejściu na Windows 7 i debilny Live Mail nie mogę skonfigurować
    > czytnika do pisania. Tylko czytam od paru mies. Jak zainstaluję OE na XP,
    > będę pisał częściej.

    Musisz wymienić chorą pocztę z W7 na mniej chorą z Vista - poszukaj w
    google - sprawdziłem i to działa.
    Należy w W7 wymienić zawartość katalogu (domyślnie) C:\Program
    Files\Windows Mail na zawartość tegoż katalogu z Vista - działa normalnie
    zazwyczaj do momentu aktualizacji systemu W7.

    --
    marfi
    BTW: Po co Ci to dziwaczne W7?

  • 5. Data: 2011-09-13 21:31:48
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > Files\Windows Mail na zawartość tegoż katalogu z Vista - działa normalnie
    > zazwyczaj do momentu aktualizacji systemu W7.

    Dzięki za radę.
    Mam drugi komp na biurku z XP, więc może zostanę przy sprawdzonym tylko
    trzeba backup odzyskać. A jak nie to skorzystam z porady.

    > marfi
    > BTW: Po co Ci to dziwaczne W7?

    No właśnie. Dobre pytanie. :-/
    Tydzień temu kupiłem MacBooka Air z Mac OS X Lion. Może tędy droga?

    --
    Jan Werbiński

  • 6. Data: 2011-09-13 21:42:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Tydzień temu kupiłem MacBooka Air z Mac OS X Lion. Może tędy droga?

    Nie wiem... ale brzmi bardzo ciekawie i bardzo tajemniczo :)

    --
    marfi

  • 7. Data: 2011-09-15 07:01:13
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > głęboka
    > wiara zastępująca rzetelną wiedzę i naukę.

    Matko chrystusowa chroń mnie przed debilami .....

    "Samolot Tu-154M nie mógł utracić skrzydła po zderzeniu z brzozą".
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/5pMSl_tdorlZVE
    EpWLrIZg?feat=directlink

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2011-09-15 07:20:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Czekam na okazję do zakupu i śmieję się z tych, co nie widzieli tego co
    > nadchodzi. :-)))

    Jakoś nie przypominam sobie twojej publicznej wypowiedzi w odpowiednim
    czasie, która sugerowałaby, że zaczynasz wyprzedaż .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-09-21 17:04:17
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Jakoś nie przypominam sobie twojej publicznej wypowiedzi w odpowiednim
    > czasie, która sugerowałaby, że zaczynasz wyprzedaż .....

    nie tylko jego z ostatno objawionych
    kozacy sie ujawnili pół roku po maksach jak nóż siedzi w piachu

  • 10. Data: 2011-09-21 17:30:33
    Od: ST-LM <s...@i...pt>

    W dniu 2011-09-13 23:17, Jan Werbinski pisze:

> [...]
    > czy przebijemy dołki sprzed trzech lat czy nie. Czekam na okazję do zakupu i
    > śmieję się z tych, co nie widzieli tego co nadchodzi. :-)))

    witam,
    proponuję Mozilla THUNDERBIRD śmiga na W7 ok, nawet można
    przenieść pocztę, niestety hasła do skrzynek trzeba znać...
    nie da się zaimportować...
    pozdrawiam
    ST-LM