  • 1. Data: 2005-02-01 18:48:55
    Temat: co zrobic z kasa
    Od: "P23" <p...@1...pl>

    Zalozmy ze wygralismy w totolotka 200 tys zl.
    Co zrobic z tymi pieniedzmi, wykluczam jakiekolwiek fundusze akcji,
    hybrydowe, obligacje, fundusze obligacji, akcje.

    Ryzyka ma nie byc zadnego, pelny dostep do gotowki. Jedyne co do glowy
    przychodzi to fundusz rynku pienieznego, ktory jak zarobi 0 zl lub zrobi
    mala strate to nic mu nie bedzie mozna zrobic :(.

    Sa jakies inne pomysly ? Moze bank przy kwocie 100 - 200 tys zl sprzedaje
    jakies lepsze produkty ? Albo udzial w zamknietym funduszu rynku pienieznym
    ?

  • 2. Data: 2005-02-01 18:54:45
    Temat: Re: co zrobic z kasa
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    P23 wrote:
> [...]
    > jakies lepsze produkty ? Albo udzial w zamknietym funduszu rynku pienieznym

    Gratuluję wygranej!

    Kwotę podzieliłbym na części i (jeśli obawiasz się ryzyka),
    to część na odpowiedniej lokacie bankowej, a część w obligacjach - tu
    nie stracisz... (wprawdzie procedura konwersji zając może kilka dni, ale
    masz zawsze część na lokacie, którą w razie czego od razu zrywasz...)

    Ja bym połowę przeznaczył na zapisy na akcje z oferty publicznej, np.
    Polmos. ;-)

    Tomek

  • 3. Data: 2005-02-01 18:58:05
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Feb 2005 19:48:55 +0100, w <ctoj71$nhq$1@nemesis.news.tpi.pl>, "P23"

    > Ryzyka ma nie byc zadnego, pelny dostep do gotowki.

    No to z definicja chcesz lokatę, a raczej lokatę avista.

  • 4. Data: 2005-02-01 19:30:40
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bedziesz sie martwil jak bedziesz mial.