  • 1. Data: 2003-05-16 09:03:25
    Temat: co tym dollarem???
    Od: "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!>

    co tym dollarem???
    Kiedy pójdziedzie w górę w stosunku do zł ??? - skoro polska gospodarka
    stoi, bezrobocie rośnie, bajzel coraz większy....
    k.

  • 2. Data: 2003-05-16 09:59:55
    Temat: Re: co tym dollarem???
    Od: "Michał Ścioch" <M...@s...com>

    > co tym dollarem???
    > Kiedy pójdziedzie w górę w stosunku do zł ??? - skoro polska gospodarka
    > stoi, bezrobocie rośnie, bajzel coraz większy....

    Heh, też jestem tym zainteresowany, dostaję wypłatę w $ :)
    Kto obstawia że na 24 maja dolar nie straci wobec dzisiejszej
    pozycji? :)
    Gdzie te czasy, gdy kurs był choćby 4,1...

    pzdr.
    Michał

  • 3. Data: 2003-05-16 10:21:38
    Od: "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!>

    Użytkownik "Michał Ścioch" <M...@s...com> napisał w
    wiadomości news:ba2crr$1fai$1@foka.acn.pl...
    (ciach)
    > Kto obstawia że na 24 maja dolar nie straci wobec dzisiejszej
    > pozycji? :)
    > Gdzie te czasy, gdy kurs był choćby 4,1...
    > pzdr.
    > Michał

    nie straci????
    Obstawiam, że zacznie zyskiwać, gdyż gospodarka USA ruszyła, czyli odwrotnie
    do gosp. europejskiej nie mówiąc już wcale o gosp. polskiej
    k.

  • 4. Data: 2003-05-16 10:26:39
    Od: s...@p...onet.pl

    > nie straci????
    > Obstawiam, że zacznie zyskiwać, gdyż gospodarka USA ruszyła, czyli odwrotnie
    > do gosp. europejskiej nie mówiąc już wcale o gosp. polskiej
    > k.

    hehehe - spadnie do 3,40 i nic go nie zatrzyma

  • 5. Data: 2003-05-16 10:46:51
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > Kto obstawia że na 24 maja dolar nie straci wobec dzisiejszej
    > pozycji? :)
    > Gdzie te czasy, gdy kurs był choćby 4,1...

    Jeszcze rok temu oscylowalo kolo 4,2 w porywach 4,3. A gdzie te czasy jak byl
    po 4,6-4,7 (bodaj X 1999)?
    Tez mnie krew zalewa, bo dostaje wyplate w zielonych.

  • 6. Data: 2003-05-16 13:11:36
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

    > co tym dollarem???
    > Kiedy pójdziedzie w górę w stosunku do zł ??? - skoro polska gospodarka
    > stoi, bezrobocie rośnie, bajzel coraz większy....

    No i dobrze, ze jest tani. Egoistycznie musze przyznac, ze to mi sie podoba.

  • 7. Data: 2003-05-16 14:32:44
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!> napisał:

    > co tym dollarem???
    > Kiedy pójdziedzie w górę w stosunku do zł ??? - skoro polska
    > gospodarka stoi, bezrobocie rośnie, bajzel coraz większy....

    Nie zapowiada sie zeby cos sie zmienilo. Za silna zlotowka
    przemawiaja stopy procentowe oraz oczekiwania na prywatyzacje
    PKO BP, PZU, LOT i energetyki. Coraz glosniej mowi sie tez
    o sprzedazy Polkomtela (za 2mld), co tez bedzie dzialac w ten
    sam sposob. Tym sposobem kurs zlotowki wzgledem dolara
    bedzie zalezal od zmian na rynku eur/usd. A tam dolar ciagle
    traci. Jezeli kapital dalej bedzie uciekac z USA, a Soros sie nie
    myli, to pod koniec roku za euro trzeba bedzie zaplacic 1,3 usd.
    A to oznacza, ze pod koniec roku dolar moze kosztowac nawet
    ponizej 3,30zl.

    (mrk)