  • 1. Data: 2013-06-30 15:54:02
    Temat: awizowanie wyplaty w roznych bankach
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Jak wyglada awizowanie wyplaty w bankach? Szczegolnie interesuje mnie
    BZWBK, Aliorek, ING i moze Multi. Da sie to gdzies zrobic bez lazenia do
    oddzialu - np. przez telefon albo maila? Widze, ze Alior nie podaje
    nawet numerow telefonow do oddzialow, wiec moze byc srednio. Awizowac
    mozna niby przez internet, ale chyba tylko srodki z alior-kantoru...
    Moglby sie ktos podzielic doswiadczeniami?

  • 2. Data: 2013-06-30 22:29:21
    Temat: Re: awizowanie wyplaty w roznych bankach
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > przez internet, ale chyba tylko srodki z alior-kantoru... Moglby sie ktos

    W Multi awizowanie przez infolinię kwot 500 USD i więcej w oddziale, który
    sobie wybierzemy.
    Opłata za niepobranie zaawizowanej gotówki.

    --
    pozdrawiam, wromek