  • 1. Data: 2012-06-29 20:22:01
    Temat: Przelewy z przyszłą datą w Synku
    Od: gral <n...@e...pl>

    uważajcie, wczoraj koło 23 zleciłem przelew w Synku z datą dzisiejszą.
    dzisiaj koło 10 zaglądam, a mój przelew wisi sobie radośnie w przelewach
    odroczonych. Anulowałem dziada (nie było to łatwe, system internetowy
    jednak badziewny jest) i posłałem natychmiastowy, który nawet zadziałał.
    w każdym razie straciłem zaufanie - nie lubię banków, w których muszę
    kontrolować, czy moje przelewy odroczone poszły.