  • 21. Data: 2006-10-30 13:32:16
    Temat: Re: automatyczne spłacanie KK w mBanku
    Od: "tomek" <a...@f...com.pl>

    okres rozliczeniowy np. od 2 danego mca do 1 dnia następnego mca. Jeżeli
    zawrzesz transakcje - zapłacisz 2 dnia mca to ostatnim dniem okresu
    rozliczeniowego jest 1 dzień następnego mca (30 dni) + 24 na zapłatę. Np
    płacisz kartą 2 listopada to przypadnie Ci spłacić kartę ok 24 grudnia.

  • 22. Data: 2006-10-30 16:19:00
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > aby spłacić 100% (i nie zaplacic odsetek) musisz miec taką kwotę jaka
    > była wykazana na zestawieniu transakcji, który jest generowany po
    > zakonczeniu okresu rozliczeniowego, ni mniej ni więcej
    > blokady, transakcje nierozliczone itp. Cie nie interesuja

    A nawet już rozliczone gotówkowe nie mają wpływu na zmianę (zwiększenie)
    kwoty niezbędnej na spłacenie 100% ???