  • 11. Data: 2002-02-01 08:26:04
    Temat: Re: anonim z mBanku
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Miodek" <m...@m...uni.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna5kj6r.cs3.miodekk@misio.math.uni.lodz.pl..
    .

    > Zwłaszcza, że czasem _nie_ jest zastrzeżony i wyswietla sie +48426381600

    Chyba tylko wtedy, gdy zamawiasz rozmowe w kanale internetowym i moze jesli
    chodzi o nagrody (?) :(

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-02-01 08:36:01
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > mnie kilkakrotnie i to
    > zastrzeżony.
    >
    > Hmm .... a czy rzeczywiście jest taka konieczność,
    > nie bardzo rozumiem z czego to wynika ?

    Tez chcialbym to wiedziec!
    Tego jednak mLinka mi nie powiedziala :(((, a ja bylem zbyt wkurzony
    niezrealizowanymi dzisiejszymi przelewami, aby ja naciskac mocniej.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-02-01 10:40:54
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Fri, 1 Feb 2002 09:26:04 +0100, bwwald napisał(a):

    >Użytkownik "Krzysztof Miodek" <m...@m...uni.lodz.pl> napisał w
    >
    >Chyba tylko wtedy, gdy zamawiasz rozmowe w kanale internetowym i moze jesli
    >chodzi o nagrody (?) :(

    Nie losowo. Wygląda raczej, że jedna z linii wychodzących nie ma
    zastrzeżonego numeru :-)
    Lub nie miała do tej pory, jeśli przeczytał to ktoś z mBanku ;-)

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 14. Data: 2002-02-01 10:42:17
    Od: Maciej Gryżewski <g...@e...pl>

    W artykule <a3dfps$8jl$1@sunflower.man.poznan.pl> bwwald napisał(a):
> [...]
    > połączenie, albo jeszcze lepiej klient nagra rozmowy, więc będzie miał dowód
    > przed sądem, że myślał, iż dzwoni mlinek i podał potrzebne dane.
    > Czy klient wygra sprawę przed sądem, jeśli kumpel przeleje wszystkie środki
    > na jakieś "podstawione" konto - zna przecież wszystkie dane i może to zlecić
    > w mLinii ? (Oczywiście kumpel podzieli się z klientem ;) Klient ma przecież
    > dowód, że głos osoby dzwoniącej jest taki sam jak ten, który jest nagrany w
    > serwisie mBanku, a on nie mógł wiedzieć, że to nie była mLinia. Nawet jeśli

    Nie wiem czy to aż taki problem. Pomyślmy na spokojnie. Jeżeli mlinka cię
    wypytuje o dane w celu identyfikacji to jeżeli masz wątpliwości to podaj
    jakieś nieprawdziwe i jeżeli przejdzie to wtedy masz prawo do
    zaniepokojenia, ale jeżeli nie przejdzie to wytłumacz, że y też
    identyfikujesz mbank i podaj prawdziwe. :))

    Gaciej

  • 15. Data: 2002-02-01 10:50:11
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Nie losowo. Wygląda raczej, że jedna z linii wychodzących nie ma
    > zastrzeżonego numeru :-)
    > Lub nie miała do tej pory, jeśli przeczytał to ktoś z mBanku ;-)

    No własnie w mLinii powiedziano mi, że rozmowy nieuzgadniane sa z telefonu
    zastrzezonego, a te zamawiene przez kanal internetowy z niezastrzezonego ;-)
    Nie wiedza sami, czy co? -:)

    pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-02-01 10:56:14
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Gryżewski" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaniepokojenia, ale jeżeli nie przejdzie to wytłumacz, że y też
    > identyfikujesz mbank i podaj prawdziwe. :))

    Dzieki. :-) Pomysl ma swoje zalety, tak zrobilem kiedys "niechcacy" gdy sam
    do nich dzwonilem. Tylko jedno mnie niepokoi... Przeciez konkurencja moze im
    zrobic "niezly kawal".
    Potem rozlegna sie glosy typu: "mBank to zlodziej" ;-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-02-01 16:12:23
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Krzysztof Miodek wrote:

    > Zwłaszcza, że czasem _nie_ jest zastrzeżony i wyswietla sie +48426381600

    W mBanku mają skończoną ilość linii plusowych i jeśli w danej chwili
    jest więcej wychodzących rozmów na komórki to te nadmiarowe idą przez
    TPSA, gdzie CLIRu nie ma.

    pzdr

    Tomek

  • 18. Data: 2002-02-01 18:47:25
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@S...tobis.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > W mBanku mają skończoną ilość linii plusowych i jeśli w danej chwili
    > jest więcej wychodzących rozmów na komórki to te nadmiarowe idą przez
    > TPSA, gdzie CLIRu nie ma.

    Podobnie (jeśli nie identycznie :-) jest w Inteligo.

    --
    *****
    Pozdrawiam