  • 1. Data: 2010-10-11 09:36:56
    Temat: warto przejsc z Eurobanku do Polbanku?
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    Chciałbym ze wzgledu na oszczedzanie na rachunkach oszczednosciowych i cały
    czas malejące oprocentowanie tych rachunków w Eurobanku przejśc do Polbanku.
    Tylko 1 rzecz jeszcze mnie trzyma w Eurobanku i dlatego tu pisze z prośba o
    poradę...

    Mieszkam w małej mieścinie gdzie są tylko bankomaty PKO i z tych bankomatów
    mając konto w Eurobanku płace tylko 1 zł prowizji niezaleznie od wypłacanej
    kwoty, szukałem na stronie polbanku i okazuje się (chyba.....) ze majac
    konto w polbanku płaciłbym 5 zł, czy to prawda?

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
    wirusow 5519 (20101011) __________

    5519 (20101011) __________

  • 2. Data: 2010-10-11 12:07:36
    Temat: Re: warto przejsc z Eurobanku do Polbanku?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "marcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwoty, szukałem na stronie polbanku i okazuje się (chyba.....) ze majac
    > konto w polbanku płaciłbym 5 zł, czy to prawda?

    prawda
    PH

  • 3. Data: 2010-10-11 14:40:16
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    > kwoty, szukałem na stronie polbanku i okazuje się (chyba.....) ze majac
    > konto w polbanku płaciłbym 5 zł, czy to prawda?

    Nie ma zakazu posiadania kont w dwu bankach.
    P.G.

  • 4. Data: 2010-10-11 15:36:35
    Od: Marcin Kasperski <M...@m...waw.pl>

    > Mieszkam w małej mieścinie gdzie są tylko bankomaty PKO

    Załóż sobie inteligo i używaj do wypłat. Prowadzenie 0, z bankomatów PKO
    wypłata za darmo, karta 1zł/miesiąc (a jeśli czasem gdzieś zapłacisz
    kartą, też za free).

  • 5. Data: 2010-10-12 07:52:42
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości >

    > Nie ma zakazu posiadania kont w dwu bankach.
    > P.G.

    tak ale chyba ze 2-3 dni bedzie szlo przekazywanie kasy z PB do EB netem
    czy konto zwykle i oszczedzajace mozna zalozyc przez internet?

    5522 (20101011) __________

  • 6. Data: 2010-10-12 08:21:32
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości >

    > tak ale chyba ze 2-3 dni bedzie szlo przekazywanie kasy z PB do EB netem
    > czy konto zwykle i oszczedzajace mozna zalozyc przez internet?
    Moje skromne doświadczenie z PB jest takie, że tam nic się nie da załatwić
    bez osobistej wizyty i to zajmującej zdecydowanie za dużo czasu.
    A jak próbowałem coś via-telefon i kuriera to 2 razy czekałem na niego po 3h
    bezskutecznie, a zjawił się dopiero za trzecim razem (za to godzinę przed
    początkiem ustalonego czasu). Cała akcja zajęła ponad miesiąc.
    Wszystkie przelewy jakie robiłem z PB były w banku docelowym jeszcze tego
    samego dnia, ale to było jakieś pół roku temu i dawniej.
    Strona działa najgorzej z tych z jakimi się spotkałem, ale ja nie jestem
    molem bankowym więc porównanie mam małe.
    Wczoraj przysłali dwie gęsto zapisane strony z opisem zmian regulaminu. Nie
    usiłowałem zrozumieć - założyłem, że trzeba przeczytać pełną treść, a nie
    spis kilkudziesięciu zmian.
    Z tych zmian wynikało mi, że usuwają pojęcia rachunek taki i owaki i zostaje
    tylko pojęcie rachunek - to może sugerować, że tylko jeden będzie się
    zakładało osobiście, a wszystkie kolejne już przez internet, ale nie
    czytałem więc nie chcę nic twierdzić.
    P.G.

  • 7. Data: 2010-10-12 18:12:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > wirusow 5519 (20101011) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    po ile tego noda sprzedajesz
    no cóż reklama dźwignią handlu

  • 8. Data: 2010-10-12 22:35:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-12 09:52, marcin pisze:

    > tak ale chyba ze 2-3 dni bedzie szlo przekazywanie kasy z PB do EB netem
    > czy konto zwykle i oszczedzajace mozna zalozyc przez internet?

    Przyszła mi na skrzynkę reklama, że w tym banku można zarobić 100 zł.
    Jak chcesz to się tam dowiedz co i jak.
    https://www.bosbank.pl/kontobezkantow/main/kontakt3

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-10-13 07:30:18
    Od: "marcin" <m...@g...com>

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości >> Chciałbym ze wzgledu na
    oszczedzanie na rachunkach oszczednosciowych i

    > po ile tego noda sprzedajesz
    > no cóż reklama dźwignią handlu

    chcialbym sie tego pozbyc, ale nie wiem jak, nawet jak go wylacze podczas
    pisania na grupie to ten syf sie pokazuje :(

    5526 (20101013) __________

  • 10. Data: 2010-10-13 07:44:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > chcialbym sie tego pozbyc, ale nie wiem jak, nawet jak go wylacze podczas
    > pisania na grupie to ten syf sie pokazuje :(

    ustawienia / drzewo ustawień zaawansowanych / ochrona programów poczty
    e-mail / alerty i powiadomienia / odznaczyć dodawanie notatki do wysyłanych
    wiadomości