eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot przelewu zagranicznego › Zwrot przelewu zagranicznego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin3!g
    oblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!un
    t-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Zwrot przelewu zagranicznego
    Date: Mon, 4 Feb 2019 22:08:35 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <5c58a9d2$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1549314514 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 80.53.118.49:60495
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:640874
    [ ukryj nagłówki ]

    Mamy taką sytuację.
    Założono nowy rachunek firmowy walutowy w Credit Agricole.
    Powiedzmy, że w środę. W czwartek klient z Niemiec dokonał przelewu -
    kwota rzędu 1000 euro. Widziałem potwierdzenie wysłania - wszystkie SWIFTY
    i nr rachunku prawidłowy. Po dwóch dniach pieniądze wróciły do nadawcy
    bez informacji o przyczynie niezrealizowania przelewu.
    Sprawdzono i upewniono się w CA, że wszystko tam jest aktywne, bo w
    końcu rachunek świeżo założony i może czegoś nie dopatrzono i poproszono
    klienta
    z Niemiec po tygodniu od otwarcia rachunku o ponowny przelew. I
    pieniądze znowu nie dotarły i wróciły do nadawcy.

    Czy w przypadku rachunku walutowego trzeba coś zrobić specjalnego, zeby
    mógł ten rachunek uczestniczyć w obrocie walutowym?
    Może trzeba go dopisać na jakąś listę albo coś aktywować/uzupełnić i CA
    tego nie dopełnił?
    Reklamacja w CA nic nie daje, bo wg nich jest SOA#1
    a klient z Niemiec ma zwrot bez podania przyczyny.

    Ktoś zna reguły rządzące tym ruchem walutowym?
    Czy są jakieś formalności, których CA nie dopełnił, że nr rachunku jest
    jakby niewidoczny dla systemu czy to po prostu słaby bank?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1