  • 1. Data: 2010-05-07 14:41:50
    Temat: Złotówka idzie w dół...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czyżby odkryto nowe czarne skrzynki w kolorze pomarańczy,
    kolejne głosy w rejestratorze lub dodatkowe osoby w kabinie?
    Dlaczego złotówka tak szybka opada w dół? Tym razem na pewno
    nie z powodu wchodzenia do zony ;) euro.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-05-07 15:01:20
    Temat: Re: Złotówka idzie w dół...
    Od: sorden <s...@s...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > Dlaczego złotówka tak szybka opada w dół? Tym razem na pewno
    > nie z powodu wchodzenia do zony ;) euro.

    bo zbyt dlugo udawala Greka ;)

    --
    in

  • 3. Data: 2010-05-07 15:43:42
    Od: pwz <p...@o...eu>

    > Czyżby odkryto nowe czarne skrzynki w kolorze pomarańczy,
    > kolejne głosy w rejestratorze lub dodatkowe osoby w kabinie?
    (...)

    Nie, w internecie pokazały się zdjęcia p. Borowskiej.
    pwz

  • 4. Data: 2010-05-07 15:44:55
    Od: pwz <p...@o...eu>

    > Czyżby odkryto nowe czarne skrzynki w kolorze pomarańczy,
    > kolejne głosy w rejestratorze lub dodatkowe osoby w kabinie?
    (...)

    Nie. W Internecie zaczęły krążyć fotografie pani Komorowskiej.
    pwz

  • 5. Data: 2010-05-07 16:28:33
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    bo jak spekuła wychodzi z polskich akcji
    i obligacji to zl leci na pysk.

  • 6. Data: 2010-05-07 17:49:36
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:hs1chr$o99$3@news.onet.pl>, pwz wrote:

    > Nie. W Internecie zaczęły krążyć fotografie pani Komorowskiej.

    Bojówki już pracują, super. Czekamy na występy kłamcy Kurskiego.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 7. Data: 2010-05-07 19:06:54
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    perian <p...@i...pl> dared to write:

    > Bojówki już pracują, super. Czekamy na występy kłamcy Kurskiego.

    NTG. Obaj.

  • 8. Data: 2010-05-07 20:28:29
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-05-07 19:49, perian pisze:
    > Bojówki już pracują, super.

    Mylisz się. Za bardzo przyzwyczaiłeś się do oceny innych według swojej
    miary.
    pwz

  • 9. Data: 2010-05-07 20:32:21
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-05-07 19:49, perian pisze:
    > Bojówki już pracują, super.

    O, naprawdę? To ile ci zapłacili?
    pwz

  • 10. Data: 2010-05-08 03:55:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sorden" hs1a1l$qod$...@n...net.icm.edu.pl

    > bo zbyt dlugo udawala Greka ;)

    Chyba udawała, że nie jest Grekiem. ;)
    BTW -- mam wciąż w Grecji swoje pieniądze. ;)
    Chyba aż ze 300 złotych. ;)

    -=-

    Przed dwoma laty musieliśmy zapłacić za drukowanie
    (może tylko za pakowanie; może za papier i za farbę drukarską
    zapłacili inni -- Węgrzy na przykład?) 700 bilionów (czymkolwiek
    są biliony w Ameryce) dolców. Czy teraz płacimy na Greków? :)

    IMO jednak jakaś korelacja z 10 kwietniem jest. To właśnie
    wtedy nasza złotówka zaczyna opadać w dół -- q depresji? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'