  • 11. Data: 2003-02-24 11:06:19
    Temat: Odp: Zlodziejska prowizja - czy mam szanse ?
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > Dlatego tez nie powinno sie im darowac - trzeba cos z tym robic - ale -
    > szczerze - tez nie wiem co :-)))))))

    O skardze do arbitra bankowego zapomnijcie, na stronie ZBP
    jest statystyka z działalności tej instytucji za 10 miesięcy
    w 2002 r. brrrr, dodatkowo w jakimś artykule czytałem,
    że reklamacje które zostały rozpatrzone zgodnie z
    regulaminem w banku, są przez tą instytucje oddalane.

    Mysle, że warto złożyć prośbe o porade prawną do
    Stowarzyszenia Konsumentów Polskich (wypowiedz jednego z
    wiceprezesów cytowałem już w tym wątku), tym bardziej, że
    stowarzyszenie ma stronke www, za pomocą której
    można przedstawić swój problem

    http://www.skp.pl/img/pomoc.html

    Opisując sprawe zwróćcie szczególną uwage na to,
    że nie zostaliście powiadomieni o zmianie TOiP.
    Fajnie byłoby aby stowarzyszenie coś z tą sprawą
    zrobiło, np. skierowało do Sądu Antymonopolowego.

  • 12. Data: 2003-02-24 21:25:13
    Temat: Re: Zlodziejska prowizja - czy mam szanse ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Informacja była także w serwisie transakcyjnym (po wylogowaniu).
    > oraz w serwisie telefonicznym.

    A w oddzialach PKO byla naklejona na drzwiach wyjsciowych... nie pomoglo ;)

    > mBank nie dodał nowej taryfy tylko zmienił stawkę (fakt ze
    > drastycznie).

    A gdzie tu mowa o dodawaniu. Mowa jest o nowej taryfie, a nowa = zmieniona.

    > Nie trzeba sie sprzeciwiać tylko trzeba sie zgodzić ;-)
    > Ja dostałem. jakei konto pocztowe podałeś (może jest błąd w bazie)

    Widzisz... blad polega na tym, ze mBank wysylal informacje tylko osobom
    ktore sie zgodzily na przetwarzanie w celach marketingowych. Nie zadali
    sobie wysilku poinformowac tych ktorzy sie nie zgodzili...

    > Ja czytam forum mB i zdążyłem w sierpniu zamówic darmową ;-)

    Dobrze wiesz, ze ja tez czytam i gdybym chcial tez bym sobie zamowil.

    > to znaczy, że kolejne bicie piany nie ma większego sensu.

    Hm, nie wiem czy ja moje maile staly sie ostatnio malo zrozumiale, czy
    wszyscy nagle zaczeli bardzo emocjonalnie traktowac to co sie pisze na
    listach kartowo-bankowych. Wiec wyjasniem, moj post nie odnosil sie
    bezposrednio do zmiany TOiP mBanku. Sprzeciwilem sie upowszechnianiu
    blednych informacji o tym, ze bank moze zmieniac obie TOiP i wcale sie nie
    przejmowac klientami, bo tak stoi w regulaminie. Nie uwazam tego za bicie
    piany, a raczej za edukacje konsumencka :)

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 13. Data: 2003-02-24 22:09:09
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > Dobrze wiesz, ze ja tez czytam i gdybym chcial tez bym sobie zamowil.

    gwoli ścisłości chciałbym przypomnieć że mBank chwali się kilkuset tysięczną
    rzeszą klientów i raczej trudno przypuszczać by wszyscy czytali pbb

    ja przykładowo korzystam w mBanku non stop a o tych zmianach w opłacie
    dowiedziałem sie z pbb

    zresztą to dyskusja akademicka - osobiście uważam że to co zrobił mBank jest
    legalne aczkolwiek w bardzo złym guście - jeśli zmiana warunków umowy jest
    tak drastyczna (przejście od "darmowy" do "jedna z najdroższych VE w
    Polsce") to powinno się o tym tak informować żeby nawet głucha indianka o
    tym wiedziała
    no ale to moje zdanie i nic więcej

  • 14. Data: 2003-02-25 10:01:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    olo wrote:
    > ja przykładowo korzystam w mBanku non stop a o tych zmianach w
    > opłacie dowiedziałem sie z pbb

    Przez dlugi czas bylo w aktualnosciach + na stronie po wylogowaniu sie
    z systemu transakcyjnego.

    W Inteligo jest to jednak lepiej rozwiazane, bo info pojawia sie w
    czesci transakcyjenj i nie sposob od tego "uciec" :)

  • 15. Data: 2003-02-25 10:11:56
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b3ferk$6q8$1@news.onet.pl...
    > W Inteligo jest to jednak lepiej rozwiazane, bo info pojawia sie w
    > czesci transakcyjenj i nie sposob od tego "uciec" :)

    Chyba, ze ktos nie wchodzi do czesci transakcyjnej.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 16. Data: 2003-02-25 10:39:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kazimierz wrote:
    > Chyba, ze ktos nie wchodzi do czesci transakcyjnej.

    No tak, ale zaraz dojdziemy do paranoii - placwek (ktorych nie ma ;)
    nie odwiedza, na strone WWW nie zaglada, do czesci transakcyjnej nie
    chodzui, korespondencji nie chce otrzymywac...

  • 17. Data: 2003-02-25 10:42:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > No tak, ale zaraz dojdziemy do paranoii - placwek (ktorych nie ma ;)
    > nie odwiedza, na strone WWW nie zaglada, do czesci transakcyjnej nie
    > chodzui, korespondencji nie chce otrzymywac...

    Albo w ogóle nie jest klientem ;) I od tego stwierdzenia należało IMHO
    zacząć ;)))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-02-25 10:44:54
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:b3fh24$c52$1@news.onet.pl...
    > No tak, ale zaraz dojdziemy do paranoii - placwek (ktorych nie ma ;)
    > nie odwiedza, na strone WWW nie zaglada, do czesci transakcyjnej nie
    > chodzui, korespondencji nie chce otrzymywac...

    A potem narzeka, ze nikt nie powiadomil i ze go okradli.
    Tak to juz jest, ze trzeba sie interesowac swoimi pieniedzmi. Jak nie to
    ktos inny sie nimi zainteresuje.

  • 19. Data: 2003-02-25 23:09:29
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał w

    > No tak, ale zaraz dojdziemy do paranoii - placwek (ktorych nie ma ;)
    > nie odwiedza, na strone WWW nie zaglada, do czesci transakcyjnej nie
    > chodzui, korespondencji nie chce otrzymywac...

    Mylisz pojęcia! Brak zgody na otrzymywanie reklamowego chłamu wcale nie
    oznacza rezygnacji z otrzymywania oficjalnych komunikatów banku.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 20. Data: 2003-02-25 23:43:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:
    > Mylisz pojęcia! Brak zgody na otrzymywanie reklamowego chłamu wcale
    > nie oznacza rezygnacji z otrzymywania oficjalnych komunikatów banku.

    Ale oficjalnie klient jak sie wylogowywal - powienien sobie o tym
    przeczytac.
    Widzisz - mail moze odbic, list nie musi byc dostarczonuy - i co
    wtedy?
    W koncu jak ma ktos tam kase to powinien sie interesowac nia.